کد خبر : 1266965 | 22 شهریور 1394 ساعت 15:52 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

ایران‌پوریان: تراکتور درهمه شهرهامیزبان است

کاپیتان تراکتورسازی خبر از آماده بودن تیمشان برای دیدار با سپاهان اصفهان می‌ دهد.

ایران‌پوریان: تراکتور درهمه شهرهامیزبان است
به گزارش "ورزش سه"، محمد ایران‌پوریان در مورد اینکه برای دیدار با تراکتورسازی آماده هستند یا خیر گفت: تمرینات خوبی را انجام داده ایم و تعطیلاتی که پیش آمد بهترین وقت بود تا مابه شرایط آرمانی نزدیک و به معنای واقعی یک تیم شویم. بازی سختی مقابل سپاهان داریم زیرا آنها بازیکنان و کادرفنی خوبی دارند. انشاالله با انجام کمترین اشتباه به نتیجه لازم برسیم.

او در مورد اینکه در هفته ششم می‌ توانند نتایج بدی که در 5 هفته اخیر گرفته اند را جبران کنند یا خیر ادامه داد: ما هدفمان این است که متفاوت بازی کنیم و برای این کار نیاز به تمرکز بالایی داریم.

وقتی از دفاع راست تراکتورسازی سوال شد اینکه می‌ گویند آنها بیرون از خانه راحت تر کار می‌ کنند درست است یا خیر پاسخ داد: نه، اتفاقا ما جلوی هوادارانمان راحت تر هستیم. گرچه ما در تمام شهرها میزبانیم زیرا تعداد هوادارانمان بیشتر از هواداران تیم میزبان و پرشورهای تراکتور به ما قوت قلب و انرژی مضاعف می‌ دهند. ما در خانه هم شرایط خوبی داریم.

ایران‌پوریان در پایان در مورد اینکه برای مهار مهاجمان سرعتی سپاهان چه برنامه ای دارند افزود: من همان اول هم گفتم که بازی سختی داریم و جای اشتباهی وجود ندارد. انشاالله با مهار مهاجمان سپاهان نتیجه لازم را بگیریم.

دیدگاه‌ها