کد خبر : 1266968 | 22 شهریور 1394 ساعت 15:58 | 29.3K بازدید | 0 دیدگاه

در جام حذفی مدعی اصلی قهرمانی هستیم

باقری: شلوغش نکنید، چیز خاصی نگفتم

درگیری کریم باقری در دیدار برابر پیکان به حاشیه بزرگ پرسپولیس در جام حذفی بود که در نهایت منجر به اخراج کمک مربی سرخپوشان از روی نیمکت شد.

باقری: شلوغش نکنید، چیز خاصی نگفتم
به گزارش "ورزش سه"، کریم باقری، کمک مربی پرسپولیس در دیدار با پیکان در جام حذفی به واسطه درگیری لفظی اش با صادق بارانی خبرساز شد و یکی از اخراج های عجیب تاریخ ورزش خود را رقم زد. در صحنه ای که بارانی روی عالیشاه مرتکب خطا شد، باقری وارد صحنه شد و به درگیری با کاپیتان پیکانی ها پرداخت که در نهایت منجر به اخراج او و بارانی شد.

کریم باقری درباره دیدار تیمش برابر پیکان به "ورزش سه"، گفت: بازی خوبی را از تیم با توجه به شرایط شاهد بودیم. به هرحال بازیکنان ما برخی شان در تیم ملی بودند و چند بازیکن هم در تیم ملی امید حضور داشتند و خستگی شان در این مورد مشکل ساز شده بود.

وی ادامه داد: به هرحال با تدابیری که سرمربی تیم در نظر گرفته بود توانستیم تسلط خوبی در این بازی داشته باشیم و خوشبختانه بازی را به سود خودمان به پایان رساندیم. موقعیت های زیادی هم داشتیم که تنها یکی از آنها تبدیل به گل شد و در جام حذفی مهم صعود است و تعداد گل مهم نیست.

باقری درباره قرعه سخت این تیم در مسیر جام حذفی برخلاف دیگر تیم های لیگ برتری نیز گفت: بازی ها همه سخت هستند و در فوتبال دیگر تیم ضعیف وجود ندارد. همه بازی ها سخت هستند و تیمی که به دنبال نتیجه و هدف است نباید توجهی به این مسائل داشته باشد. به این فکر نمی کنیم که با تیم های لیگ یکی یا دومی بازی داریم و تلاش می کنیم که به قهرمانی دست یابیم و هدف اصلی مان این است. جام حذفی مسیر کوتاهتری برای رسیدن به سهمیه آسیا و قهرمانی است و باید از آن سود ببریم.

کریم باقری در مورد درگیری اش با بازیکن حریف نیز گفت: من واقعا متاسفم که از شب گذشته برخی ها هر چه دلشان خواست نوشتند. باید در این باره بگویم که من برای جلوگیری از شدت درگیری وارد ماجرا شدم. بهرحال امید (عالیشاه) نشان داده در این مواقع درگیر می شود و من برای جلوگیری از این اتفاق وارد ماجرا شدم.

وی ادامه داد: گفته اند من حرف ها و الفاظ بدی در این صحنه به کار برده ام و در صورتی که اصلا اینطور نبود. ساعتی پیش نیز بازیکن پیکان با من تماس گرفت و گفت نقل قول هایی که این چند وقت از او منتشر شده درست نیست و حرف زدیم. وقتی من وارد زمین شدم بازیکن آنها گفت چرا وارد زمین شدی و من گفتم به تو ربطی ندارد و یک سری حرف رد و بدل شد اما فحاشی و بد و بیراه نبوده است.

دیدگاه‌ها