کد خبر : 1272211 | 11 مهر 1394 ساعت 15:29 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری سرمربی اتلتیکو مادرید

سیمئونه: مقابل رئال هجومی بازی می کنیم

فردا در ویسنته کالدرون، تیم های اتلتیکو و رئال، دربی حساس شهر مادرید را برگزار خواهند کرد.

سیمئونه: مقابل رئال هجومی بازی می کنیم
به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو هر دو بازی قبلی خود را با شکست پشت سرگذاشته اما رئال پس از یک برتری شیرین دور از خانه برابر مالمو، پای به دربی خواهد گذاشت.

سیمئونه در مورد بازی حساس فردا به خبرنگاران گفت:" پس از دو شکست، ناکامی در دربی برای ما سنگین خواهد بود. در دو بازی اخیر برابر ویارئال و بنفیکا، خوب بازی کردیم و بخصوص مقابل بنفیکا فرصت های گل زیادی خلق کردیم. بطور معمول در لیگ قهرمانان دشوار است که تیمی بتواند این همه موقعیت خلق کند اما بدشانس بودیم که نتوانستیم به امتیاز دست پیدا کنیم.
واضح است که در این یکی دو روز سعی کرده ایم اشتباهاتمان را اصلاح کنیم. ما در مسیر خوبی قرار داشتیم اما به یکباره همه چیز تغییر کرد.البته از این قضیه شگفت زده نیستم."

سیمئونه در مورد دربی گفت:" رئال مثل همیشه متکی به قدرت هجومی بالایش است اما در بازی های اخیرش، دو بال کناری این تیم، مارسلو و کارواخال، بیش از گذشته در کارهای دفاعی شرکت کرده اند. توازن دفاعی رئال بالاتر رفته و باید مراقب باشیم تا فضاهای خالی را در اختیار مهاجمان این تیم نیز قرار ندهیم.همچنین سعی خواهیم کرد اجازه بازی سازی را از مودریچ بگیریم که در شکل بازی رئال بسیار تاثیرگذار است.
ما تاکتیک های مختلفی را در این فصل امتحان کرده ایم اما مقابل رئال مثل بازی با بنفیکا، 3-3-4 بازی خواهیم کرد. یک ترکیب هجومی که کوریا و کاراسکو در آن نقش مهمی خواهند داشت."
سیمئونه در این نشست تایید کرد که کوکه به دلیل مصدومیت به دربی نخواهد رسید.

دیدگاه‌ها