کد خبر : 1272266 | 11 مهر 1394 ساعت 19:25 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

با 5 گل سرخیو آگوئرو

پیروزی پرگل منچسترسیتی مقابل نیوکاسل

منچسترسیتی در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 6-1 نیوکاسل را در هم بکوید.

پیروزی پرگل منچسترسیتی مقابل نیوکاسل
به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مانوئل پیگرینی در این دیدار ابتدا با یک گل از حریف عقب افتادند اما در ادامه 6 بار دروازه حریف را باز کردند و به یک پیروزی شیرین رسیدند.
منچسترسیتی بازی را بهتر آغاز کرد و در همان 15 دقیقه ابتدایی، دو موقعیت گلزنی خوب داشت اما نتوانست از آنها استفاده کند. در مقابل این نیوکاسل بود که در دقیقه 18، روی اولین موقعیت جدی اش روی دروازه سیتی به گل رسید.
دفع ناقص مانگالا روی ارسال امبومبا، جورجیو وینالدوم را در  محوطه جریمه سیتی صاحب توپ کرد و او هم الکساندر میتروویچ را در موقعیت گلزنی قرار داد؛ این ستاره صرب هم با ضربه ای دقیق، کار را تمام کرد.
بعد از این گل سیتی بار دیگر توپ و میدان را در اختیار گرفت اما این نیوکاسل بود که می توانست در دقیقه 27، توسط میتروویچ به گل دوم برسد اما واکنش تماشایی جو هارت، سیتی را در بازی نگه داشت.
تیم میزبان که نمی خواست با شکست به رختکن برود، در دقایق پایانی نیمه اول بر شدت حملاتش افزود و سرانجام در دقیقه 42 به گل رسید.
ارسال داوید سیلوا و ضربه سر فرناندینیو، در موقعیتی مناسب به آگوئرو رسید و او هم به راحتی حساب کار را 1-1 کرد؛ نتیجه ای که تا پایان نیمه اول پا بر جا ماند.
منچسترسیتی نیمه دوم را طوفانی آغاز کرد و در فاصله 17 دقیقه، 5 بار دروازه نیوکاسل را باز کرد. ابتدا در دقیقه 48 آگوئرو روی پاس داوید سیلوا، پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و بعد از یک جابجایی مناسب، با ضربه ای تماشایی، تیم کرول را مغلوب کرد.
دو دقیقه بعد، آگوئرو بار دیگر در نقش گلزن ظاهر شد و این بار روی پاس در عمق کوین دی بروین، با یک ضربه فنی، دروازه نیوکاسل را باز کرد.
فشار حملات سیتی بعد از گل سوم هم فروکش نکرد و در دقیقه 53 نوبت کوین دی بروین بود که روی ارسال خوب خسوس ناواس، با ضربه آکروباتیک، حساب کار را 4-1 کند.
استیو مک لارن تلاش کرد با یک تعویض، از شدت حملات سیتی کم کند اما آگوئرو دو بار دیگر در دقایق 60 و 62، دروازه نیوکاسل را باز کرد.
گل پنجم روی پاس داوید سیلوا و ضربه هوشمندانه ستاره آرژانتینی به دست آمد و در نهایت در دقیقه 62، آگوئرو روی پاس دی بروین، حساب کار را 6-1 کرد.
پیگرینی که تا اندازه زیادی از پیروزی تیمش مطمئن شده بود، آگوئرو را بیرون کشید و در مقابل، مک لارن با فرستادن تیوته و توون، تلاش کرد نتیجه بازی را تغییر بدهد اما این تعویض ها، تغییری در نتیجه نهایی ایجاد نکرد و سیتی با این پیروزی پرگل، با 18 امتیاز، در صدر جدول لیگ برتر قرار گرفت.

دیدگاه‌ها