کد خبر : 1272295 | 11 مهر 1394 ساعت 22:15 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

واتسکه:دورتموند امسال رقیب بایرن نیست

مسئولان دورتموند به انتظاراتی که پیش از مصاف فردا مقابل بایرن از آنها می‌رود، پاسخی واقع‌گرایانه دادند.

واتسکه:دورتموند امسال رقیب بایرن نیست
به گزارش "ورزش سه"، این حقیقت که بایرن مونیخ در فصل جدید بوندسلیگا در حال درو کردن همه امتیازات است، حسی را درعلاقه‌مندان به فوتبال این کشور برانگیخته که مایلند تیمی پیدا شود و جلوی پیشروی بیشتر باواریایی‌ها را بگیرد.
در آستانه حساس‌ترین دیدار هفته هشتم فصل جدید فوتبال آلمان بین بایرن و دورتموند بسیاری نگاه‌ها به زردپوشان وست‌فالن دوخته شده اما مسئولان این تیم تاکید کردند اولویتشان صدرنشینی نیست و از اینرو بهتر است کسی دچار توهم نشود.
هانس یواخیم واتسکه ،نایب رئیس بروسیا دورتموند، به "بیلد" گفت:" ما خود را رقیب تیم‌هایی می‌دانیم که سال گذشته بالاتر از ما بودند. می‌خواهیم به چمپیونزلیگ بازگردیم و بر این اساس هدف‌گذاری کرده‌ایم. خودمان را رقیب بایرن نمی‌دانستیم و الان هم نمی‌دانیم."
او با اشاره به اینکه تیمش در هفت بازی قبلی خود در آلیانس آرنا چهار پیروزی و یک تساوی کسب کرده است، افزود:" مسلما شانس داریم بایرن را شکست دهیم اما در حال حاضر هیچکس نه در آلمان و نه حتی در اروپا نمی‌تواند در مسیری که 34 ایستگاه (بازی) دارد، پا به پای چنین تیمی با چنین کیفیتی مبارزه کند. خیلی‌ها امیدوارند دورتموند رقیب بایرن شود، اما ما نمی‌توانیم مسئول آرزوهای همه باشیم."
میشاییل زورک ،مدیر ورزشی دورتموند، نیز گفت:" دلیلی وجود ندارد از هدفمان مبنی بر رسیدن به چمپیونزلیگ دست بکشیم. تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا عملکردی عالی از خود به نمایش گذاشته و از این مسابقه بهترین نتیجه را بگیریم اما موضوع بر سر صدرنشینی نیست."

دیدگاه‌ها