کد خبر : 1272358 | 12 مهر 1394 ساعت 10:28 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی یوونتوس - بولونیا

دو تیم یوونتوس و بولونیا، امشب در ورزشگاه یوونتوس آره‌نا شهر تورین به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی یوونتوس - بولونیا
به گزارش "ورزش سه"، یووه شروعی بسیار ضعیف در سری آ داشته و به دنبال تغییر نتایج و روند خود می‌باشد.

یوونتوس

شاگردان ماسیمیانو آلگری یکی از بدترین فصل‌های تاریخ یوونتوس را تجربه می‌کنند. آنها در 6 بازی خود در سری آ، تنها 5 امتیاز کسب کرده و در رده ی پانزدهم جدول قرار قرار گرفته اند. این دیدار می‌تواند فرصتی برای آنها باشد تا روند نتایج ضعیف را قطع کرده و دوباره شروع به کسب پیروزی کنند.
یووه در 5 بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها، موفق به کسب 3 پیروزی، 1 تساوی و 1 شکست شده است. در حقیقت، شاگردان آلگری در لیگ قهرمانان عملکرد خوبی داشته اند و 2 پیروزی مقابل من سیتی و سویا، نتیجه تلاش آنها بوده است.کلودیو مارکیزیو، استفان لیشت‌اشتاینر ، ماریو مانژوکیچ و مارتین کسرس به دلیل مصدومیت قادر به همراهی بیانکونری ها نخواهند بود. حضور استورارو نیز به دلیل مصدومیت در هاله ای از ابهام قرار دارد.


بولونیا

بولونیا شروعی بسیار ضعیف در سری آ داشته و در حال حاضر با کسب 3 امتیاز از 6 بازی در قعر جدول قرار گرفته است. این بهترین فرصت برای یوونتوس است تا با کسب پیروزی خود را از قعر جدول جدا کرده و به میانه ها صعود کند.
بولونیا تا به اینجای کار، 5 شکست و یک پیروزی کسب کرده که پیروزی آنها به دیدار مقابل فروزینونه باز می‌گردد.همچنین در دیدارهای پیش رو نیز بولونیا حرفی برای گفتن ندارد. در 5 بازی اخیر انجام شده بین دو تیم، 4 پیروزی برای یووه و 1 تساوی به ثبت رسیده است.

ترکیب احتمالی:

1042434

پیش بینی کاربران سایت Who Scored:

1042435

پرتکرار ترین نتیجه: پیروزی 3-1 یوونتوس

احتمال پیروزی یوونتوس: 100 درصد

احتمال پیروزی بولونیا: 0 درصد

دیدگاه‌ها