کد خبر : 1272385 | 12 مهر 1394 ساعت 11:15 | 3.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی پاری سن ژرمن - مارسی

دو تیم پاری سن ژرمن و المپیک مارسی، امروز در ورزشگاه پارک ده پرنس شهر پاریس در حساس ترین دیدار هفته ی لوشامپیونه به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی پاری سن ژرمن - مارسی
به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن تیم بسیار اماده ای نشان داده و عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته، این در حالیست که در سوی دیگر میدان، اوضاع برای مارسی خوب پیش نرفته است.

پاری سن ژرمن

شاگردان لورن بلان، عملکرد بسیار خوبی از شروع فصل تا به اینجای کار در لیگ فرانسه و چمپیونزلیگ داشته اند. پی اس جی با انجام 8 بازی و کسب 20 امتیاز، در صدر جدول قرار دارد و این در حالیست که نسبت به تیم دوم، یک بازی کمتر انجام داده است. همچنین شاگردان بلان در چمپیونزلیگ نیز دو بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته اند و به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به رئال، در رده ی دوم قرار گرفته اند. حال شاگردان بلان دیداری حساس مقابل مارسی پیش رو دارند که روزهای خوبی را سپری نمی‌کند.پی اس جی برای این دیدار از ترکیب اصلی خود بهره خواهد برد و محروم و مصدومی نخواهد داشت.

مارسی

با جدایی ناگهانی مارچلو بیلسا از نیمکت مارسی، این تیم فصل را بسیار ضعیف شروع کرده و در حال حاضر، با کسب تنها 8 امتیاز از 8 بازی خود، در رده ی شانزدهم جدول قرار گرفته است. مارسی دو بازی اخیر خود را نیز با شکست پشت سر گذاشته و با روحیه ای بسیار ضعیف پا به این دیدار خواهد گذاشت.آمار دیگری که اوضاع را بدتر هم می‌کند، نتایج مستقیم دیدارهای دو تیم است. در حقیقت، در 5 دیدار اخیر دو تیم، 5 پیروزی برای پاری سن ژرمن به ثبت رسیده است. بنجامین مندی و ابو دیابی، مصدومین مارسی هستند که قادر به همراهی تیمشان نخواهند بو

دیدگاه‌ها