کد خبر : 1272847 | 13 مهر 1394 ساعت 21:30 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

بواتنگ: میلان محبوب قلب من است

بازیکن اخراجی شالکه امیدوار است بتواند با آ ث میلان به توافق دست پیدا کند.

بواتنگ: میلان محبوب قلب من است
به گزارش "ورزش سه"، کوین پرینس بواتنگ چند روزی است که با کسب اجازه از مسئولان آ ث میلان در تمرین این تیم حضور پیدا می‌کند. وی که تا پایان فصل جاری با شالکه قرارداد دارد، امیدوار است بتواند رضایت باشگاه ایتالیایی را برای پیوستن خود به روسونری جلب کند، چرا که چند ماه است به اتهام کم کاری و بی انضباطی و پرداختن به حاشیه از مجموعه شالکه کنار گذاشته شده است و لقب "پسر بد" را یدک می‌کشد.
این ملی‌پوش سابق غنا مایل بود در نقل و انتقالات تابستانی تیم جدیدی برای خود دست و پا کند اما مذاکراتش با الاهلی عربستان و اسپورتینگ لیسبون پرتغال به نتیجه نهایی نرسید. از این رو دست به دامان تیم سابقش یعنی آ ث میلان شد و اجازه خواست در کنار روسونری تمرین کند.
او بعد از پذیرش درخواستش به شبکه "اسکای ایتالیا" گفت:" اینجا بودن را دوست دارم. میلان محبوب قلب من است. خودم خواستم لطف کنند بگذارند دوباره کنارشان باشم و حالا این رویا محقق شده است. از اینکه این امکان برایم فراهم شد بسیار خوشحالم. میلان خانه من است و اینجا حال خوبی دارم."
گفتنی است بواتنگ باید تا وقفه زمستانی لیگ منتظر بماند تا اجازه ترانسفر به تیم دیگری را پیدا کند. وی امیدوار است در مدت حضورش در لومباردیا میهاییلوویچ مجاب به جذب وی شود.

دیدگاه‌ها