کد خبر : 1273558 | 17 مهر 1394 ساعت 00:12 | 84.8K بازدید | 0 دیدگاه

غافلگیری قهرمان جهان در مقدماتی یورو 2016

شکست غیرمنتظره آلمان مقابل ایرلند

تیم ملی آلمان با شکست 1-0 مقابل ایرلند، برای صعود به یورو باید در انتظار آخرین دیدار در مرحله مقدماتی باشد.

شکست غیرمنتظره آلمان مقابل ایرلند
به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یواخیم لوو برای صعود مستقیم به یورو 2016، به یک امتیاز از این دیدار نیاز داشت اما با شکست در این دیدار، حالا باید در آخرین دیدار برابر گرجستان، به امتیاز دست پیدا کند.
ژرمن ها در سراسر این دیدار برتر از حریف بودند اما در عبور از خط دفاعی سازمان یافته حریف توفیقی نداشتند و در نهایت شکست غیرمنتظره ای را متحمل شدند.
حملات آلمان از همان دقایق ابتدایی آغاز شد و مارکو رویس و ایلکای گوندوگان می توانستند خیلی زود تیم شان را پیش بیندازند اما این موقعیت ها از دست رفت. در دقیقه 19، مسوت اوزیل دروازه شی گیون را باز کرد اما داور به دلیل آفساید این گل را نپذیرفت.

1069360

برتری ژرمن ها تا پایان نیمه اول ادامه پیدا کرد اما توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و نیمه اول 0-0 به پایان رسید.
شرایط در نیمه دوم تغییر نکرد و آلمان باز هم تیم برتر میدان بود اما دروازه ایرلند تسخیرناپذیر به نظر می رسید. سرنوشت بازی با ورود شین لانگ در دقیقه 65 تغییر کرد. هافبک تعویضی ایرلند تنها 5 دقیقه پس از ورود به زمین، تیمش را پیش انداخت.
پس خوب دارن رندولف، در موقعیت مناسبی به شین لانگ رسید و او هم بعد از پشت سر گذاشتن هکتور و بواتنگ، با ضربه ای دقیق، دروازه نویر را باز کرد.

1069359

در 20 دقیقه پایانی، بازیکنان آلمان تلاش زیادی برای جبران نتیجه انجام دادند اما این تلاش بی فایده بود و ایرلند به یک پیروزی ارزشمند رسید.
در دیگر دیدار این گروه هم لهستان مقابل اسکاتلند با تساوی 2-2 متوقف شد تا دیدار لهستان و ایرلند در شب پایانی این گروه، حساسیت زیادی پیدا کند. آلمان می تواند با کسب یک امتیاز از دیدار خانگی مقابل گرجستان، صعودش را قطعی کند.

دیدگاه‌ها