کد خبر : 1273591 | 17 مهر 1394 ساعت 10:33 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی انگلیس - استونی

دو تیم انگلیس و استونی، امشب در ورزشگاه ومبلی شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی انگلیس - استونی
به گزارش "ورزش سه"، انگلیس با کسب پیروزی در تمامی دیدارهای خود در مقدماتی، با اقتدار در صدر جدول ایستاده و به دنبال حفظ این رکورد خواهد بود. البته سه شیرها صعودشان به یورو 2016 را قطعی کرده اند.

انگلیس

شاگردان روی هاجسون، بهترین عملکرد را در میان تیم‌های اروپایی حاضر در مقدماتی یورو 2016 داشته اند و با کسب 8 پیروزی از 8 بازی، با اختلاف نسبت به رقبا در صدر جدول گروهشان قرار دارند. دو بازی به پایان مقدماتی باقی مانده و انگلیسی ها تمرکز خود را برای کسب پیروزی در این دو دیدار و ثبت رکورد 10 پیروزی از 10 بازی در مقدماتی خواهند بود. انگلیس در 5 بازی اخیر خود که شامل 3 بازی در مقدماتی یورو و 2 بازی دوستانه بوده، 3 پیروزی و 2 تساوی کسب کرده که هر دو تساوی به دیدارهای دوستانه مقابل ایرلند و ایتالیا باز می‌گردد. انگلیس برای این دیدار، جان استونز، وین رونی و دنی اینگز را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و حضور مایکل کریک نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

استونی

استونی در مقدماتی یورو، عملکردی پرفراز و نشیب داشته و در حال حاضر، با کسب 10 امتیاز از 8 بازی در رده ی چهارم جدول گروهش قرار گرفته است. در صورتی که استونی بخواهد به یورو صعود کند، به پیروزی در این دیدار و دیدار بعد و همچنین کمی خوش شانسی برای نتیجه نگرفتن اسلوونی و سوئیس نیاز دارد. این دیدار از آخرین امیدهای استونی برای صعود به یوروست که البته مقابل یک حریف قدرتمند و آماده انجام می‌شود. استونی و انگلیس 3 بار به مصاف یکدیگر رفته اند که هر سه دیدار با برتری انگلیس به پایان رسیده است.

ترکیب احتمالی:

1069393


پیش بینی کاربران سایت Who Scored:

1069392

پرتکرار ترین نتیجه: پیروزی 3-0 انگلیس
احتمال پیروزی انگلیس: 90.91 درصد
احتمال پیروزی استونی: 0 درصد

دیدگاه‌ها