کد خبر : 1273745 | 18 مهر 1394 ساعت 00:05 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی خانگی انگلیس برابر استونی

تیم ملی انگلیس در ادامه روند پیروزی های در دور مقدماتی یورو 2016، در خانه با نتیجه 2-0 استونی را شکست داد.

پیروزی خانگی انگلیس برابر استونی
به گزارش "ورزش سه"، شاگردان روی هاجسون پیش از این صعودشان به رقابت های یورو 2016 را قطعی کرده بودند اما باز هم با انگیزه زیادی پای به این دیدار گذاشتند و در نهایت به پیروزی رسیدند.
بازی با حملات انگلیس آغاز شد و این تیم می توانست در همان دقایق ابتدایی، به گل برسد اما واکنش های خوب دروازه بان استونی، دروازه این تیم را بسته نگه داشت.
برتری سه شیرها تا پایان نیمه اول ادامه پیدا کرد تا اینکه تئو والکات در دقیقه 45، تیمش را پیش انداخت. پاس عالی راس بارکلی، تئو والکات را در موقعیت گلزنی قرار داد و او هم بعد از کنترل توپ، با ضربه ای دقیقه، تیمش را پیش انداخت. نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

1069483

روند بازی در نیمه دوم هم تغییر نکرد و انگلیسی ها باز هم تیم برتر میدان بودند ولی بار دیگر موقعیت های شان یکی پس از دیگری از دست رفت تا اینکه در دقیقه 85، رحیم استرلینگ دروازه استونی را برای بار دوم باز کرد.
جمی واردی که تنها دو دقیقه از حضورش در زمین سپری می شد، پس از پشت سر گذاشتن بازیکن حریف، استرلینگ را در موقعیتی بسیار خوب صاحب توپ کرد و او هم به راحتی دروازه حریف را گشود. در دقایق پایانی اتفاق خاصی رخ نداد و انگلیس به نهمین پیروزی پیاپی اش در این رقابت ها رسید.

دیدگاه‌ها