کد خبر : 1273747 | 18 مهر 1394 ساعت 00:07 | 32.9K بازدید | 3 دیدگاه

صعود اسپانیا به یورو با پیروزی بر لوکزامبورگ

تیم ملی اسپانیا با پیروزی 4-0 مقابل لوکزامبورگ، صعودش به رقابت های یورو 2016 را قطعی کرد.

صعود اسپانیا به یورو با پیروزی بر لوکزامبورگ
به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ویسنته دل بوسکه برای قطعی کردن صعودشان به عنوان تیم اول این گروه، به سه امتیاز این دیدار نیاز داشتند و در نهایت توانستند در این دیدار خانگی، جشن صعود بگیرند.
هنوز بازی کاملا جا نیفتاده بود که مصدومیت داوید سیلوا باعث شد دل بوسکه اولین تعویضش را انجام بدهد و خوان ماتا را راهی میدان کند.
بازی با حملات لا روخا دنبال شد و سانتی کازورلا در دقیقه 23، تیر دروازه حریف را به لرزه درآورد. خود کازورلا بود که سرانجام در دقیقه 43، گل اول اسپانیا را به ثمر رساند.
دروازه لوکزامبورگ ضربه اول پدرو را دفع کرد اما توپ برگشتی در موقعیتی مناسب به کازورلا رسید و او هم کار را تمام کرد. در چند دقیقه پایانی نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و اسپانیایی ها با برتری 1-0 به رختکن رفتند.

1069484


نیمه دوم هم با برتری اسپانیا دنبال شد و بعد از اینکه بازیکنان این تیم چند موقعیت را از دست دادند، پاکو آلکاسر در دقیقه 67 گل دوم را به ثمر رساند. همکاری خوب آلکاسر و فابرگاس، در نهایت با ضربه این بازیکن به گل دوم تبدیل شد.
اسپانیایی ها به حملات شان ادامه دادند و در دقیقه 80، آلکاسر بار دیگر گلزنی کرد. این بار یوردی آلبا بود که خطر اول را روی دروازه حریف ایجاد کرد و در نهایت آلکاسر ضربه برگشتی را به گل سوم تیمش تبدیل کرد.
بعد از این گل هم حملات میزبان فروکش نکرد و در دقیقه 85، کازورلا گل چهارم را زد. پاس نولیتو، کازورلا را پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شوتزنی کرد و او با ضربه ای دقیق، حساب کار را 4-0 کرد.؛ نتیجه ای که تا پایان پا برجا ماند و اسپانیا راهی یورو شد.

دیدگاه‌ها