کد خبر : 1273900 | 18 مهر 1394 ساعت 15:17 | 152K بازدید | 13 دیدگاه

فروش بی‌ام‌و و پراید سواری

تصمیم عجیب پیام صادقیان (عکس)

پیام صادقیان هافبک ـ مهاجم تیم نفت‌تهران در دوره تازه‌ای از زندگی ورزشی خود قرار گرفته است.

تصمیم عجیب پیام صادقیان (عکس)
به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن با استعداد فوتبال ایران که بعداز دو فصل حضور در پرسپولیس به دلیل بی‌انضباطی و بی‌مبالاتی‌های مکرر و جنجال‌های مختلف در فهرست فروش گذاشته شد، قصد دارد در تیم نفت تبدیل به بازیکن دیگری بشود.

صادقیان در این راه، یک تغییر بزرگ را پیشه کرده؛ فروش بی‌ام‌و مدل بالا و جایگزین کردن پراید سفیدرنگی که حالا با آن به تمرینات نفت می‌رود. شاید باورش سخت باشد اما صادقیان به همشهری ورزشی گفته است با توجه به اینکه علیرضا منصوریان سرمربی نفتی‌ها از او انتظار دارد، او هم تمام تلاشش را برای دور زدن حاشیه انجام می‌دهد. صادقیان گفته است قبلا ماشین‌هایی مثل بی‌ام‌و و تویوتا داشته اما حالا از پرایدسواری لذت می‌برد. او می‌ گوید در اتوبان یکی، دو باری پلیس‌ها با او برخورد کرده‌اند و با تعجب از پرایدسواری او صحبت کرده‌اند که البته عجیب هم هست، چراکه اصولا بازیکنان فوتبال در ایران و همه جای دنیا میل زیادی به خرید اتومبیل‌های مدل بالا دارند و این مساله بخشی از خرده فرهنگ ستارگی در فوتبال است.

1069555

اینکه پیام صادقیان تصمیم گرفته چنین تغییری را در زندگی خود ایجاد کند، فی‌نفسه جالب است. البته به شرط اینکه این تغییرات نه فقط تنها شامل وسیله نقلیه که در همه سطوح زندگی جریان داشته باشد و این بازیکن پراستعداد فوتبال ایران، در همان جایی قرار بگیرد که شایسته اوست. صادقیان فعلا در نفت استارت قابل توجهی نداشته اما همه منتظر بازگشت او به روزهای قبل از پرسپولیس هستیم. بخصوص که مرکب او یک پراید سفید است که ادا و اطوار شبه سلبریتی را از او دور می‌کند.

هافبک نفت تهران در دیدار جام حذفی زردپوشان مقابل دیانا باقرشهر به میدان نرفت و با توجه به عدم حضور ملی‌پوشان نفت در این مسابقه شایعاتی مبنی بر کنار رفتن وی به دلیل مسائل انضباطی شکل گرفت که رحیم ایرانیان سرپرست تیم فوتبال نفت تهران با تکذیب این شایعه بیان کرد: مسائل انضباطی به هیچ‌وجه در این امر دخیل نبوده است و صادقیان تنها به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا با تشخیص کادر فنی در این دیدار به میدان نرفت. با تلاش کادر پزشکی درصدد هستیم این بازیکن را برای دیدار مقابل گسترش فولاد در لیگ برتر آماده کنیم.

دیدگاه‌ها