کد خبر : 1274475 | 20 مهر 1394 ساعت 20:14 | 29.4K بازدید | 0 دیدگاه

آشنایی با ستاره های ایران مقابل ژاپن 11

سردار؛ مرد دوست داشتنی و پای دردناکش

سردار آزمون 14مین بازی خود در تیم ملی را برابر ژاپن به میدان خواهد رفت او تا کنون 8 گل برای تیم ملی ایران به ثمر رسانده است.

سردار؛ مرد دوست داشتنی و پای دردناکش
به گزارش " ورزش سه " سردار آزمون جوان دوست داشتنی فوتبال ایران در نوک پیکان خط حمله ی ایران بازی می کند و امید اول گلزنی تیم کی روش به حساب می آید.

آزمون اولین بازی ملی خود را برابر تیم آنگولا انجام داد که آن بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.همچنین سردار اولین گل خود را در بازی تدارکاتی پیش از مسابقات جام ملت های آسیا به تیم کره جنوبی در ورزشگاه آزادی زد.او در بازی آخر تدارکاتی تیم ملی پس از مسابقات جام ملت ها هم برابر عراق گلزنی کرد تا ایران آن بازی را هم به مانند دیدار با ژاپن 1-0 پیروز شود.

1041729

سردار در جام ملت های آسیا 2018 نیز برای تیم ایران بازی های خوبی انجام داد و در بازی برابر قطر و همچنین عراق گلزنی کرد اما گل آزمون نتوانست مانع از حذف ایران شود .تیم کیروش بازی با عراق را در ضیافت پنالتی ها شکست خورد تا به جمع 4 تیم برتر راه پیدا نکند.

سردار در تمرین دیروز تیم ملی دچار مصدومیت شد اما به نظر نمی رسد این مصدومیت بتواند مانع از بازی او در برابر ستاره های ژاپن شود.او به دنبال این است تا در 14 مین بازی ملی اش گلهایش را از مرز 8 گل عبور دهد.

1069729

کاوه رضایی جدی ترین رقیب سردار برای گرفتن پست مهاجم نوک تیم ملی در تیم کنونی کی روش خواهد بود.کاوه تنها یک بازی ملی و آنهم در آخرین بازی ملی ایران برابر عمان در کارنامه خود دارد.

دیدگاه‌ها