کد خبر : 1274538 | 21 مهر 1394 ساعت 09:10 | 5.3K بازدید | 1 دیدگاه

پیش بازی پاراگوئه - آرژانتین

دو تیم پاراگوئه و آرژانتین، بامداد فردا در ورزشگاه دفنسورس شهر آسونسیون به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی پاراگوئه - آرژانتین
به گزارش "ورزش سه"، آرژانتین که در دیدار خانگی خود مقابل اکوادور شکست خورد، چالش سختی در غیاب مسی و آگوئرو پیش رو خواهد داشت.

پاراگوئه

پاراگوئه رقابت‌های مقدماتی جام جهانی را با پیروزی 1-0 مقابل ونزوئلا شروع کرده و آمادگی خوبی از خود به نمایش گذاشته است. حال آنها در دیدار دوم، میزبان آرژانتینی هستند که برخلاف آنها، شروع ضعیفی داشته و انگیزه‌های زیادی برای این بازی دارد. با وجود اینکه پاراگوئه با شرایط بهتری پا به این دیدار می‌گذارد، ولی نتایج اخیر دو تیم نشان از پیروزی آرژانتین مقابل این تیم در دیدارهای اخیر است. در 5 بازی آخر دو تیم، 4 پیروزی برای آرژانتین و یک تساوس به ثبت رسیده است. آخرین دیدار دو تیم نیز با برتری 6-1 آرژانتین پایان یافت.

آرژانتین

شاگردان تاتا مارتینو در دیدار اول خود در مقدماتی جام جهانی، مقابل اکوادور در خانه شکست خوردند تا شروع ضعیفی در این رقابت‌ها داشته باشند. علاوه بر این، مصدومیت لیونل مسی و سرخیو آگوئرو، دست مارتینو در خط حمله را بسته و کار این مربی را بسیار سخت کرده است.حال آلبی سلسته باید در دیداری خارج از خانه، به مصاف پاراگوئه برود و انتظار می‌رود که دیدار سختی پیش روی آرژانتینی ها باشد. کارلوس ته‌وز، امید اول هواداران آلبی سلسته، در غیاب مسی و آگوئرو خواهد بود.

عملکرد دو تیم در 5 بازی اخیرشان:

1069875

دیدگاه‌ها