کد خبر : 1274542 | 21 مهر 1394 ساعت 08:33 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی ایتالیا - نروژ

دو تیم ایتالیا و نروژ، امشب در ورزشگاه المپیک رم به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی ایتالیا - نروژ
به گزارش "ورزش سه"، ایتالیا که صعود خود را از پیش مسجل کرده، به دنبال صدرنشینی گروه در دیدار آخر مقدماتی یورو خواهد بود.

ایتالیا

شاگردان آنتونیو کونته با کسب پیروزی در دیدار امشب می‌توانند صدرنشین گروه شوند.ایتالیا در 5 بازی اخیر خود، 3 پیروزی،  1 شکست و 1 تساوی کسب کرده و روزهای پرفراز و نشیبی را پشت سر می‌گذارد. با این حال آنها صدرنشین گروه هستند و اگر قصد دارند صدرنشینی را حفظ کنند، باید در دیدار امشب به پیروزی یا تساوی برسند.احتمال اینکه کونته از بازیکنان جوان ترش استفاده کند و به بازیکنان اصلی استراحت دهد، در ددیار امروز بالاست.ایتالیا صعود خود را مسجل کرده و یک تساوی نیز آنها را به بهترین نتیجه ممکن یعنی صدرنشینی خواهد رساند.

نروژ

نروژ با کسب 19 امتیاز از 9 بازی، در رده ی دوم جدول گروه قرار گرفته و توسط کرواسی با 2 امتیاز اختلاف تعقیب می‌شود. همین موضوع باعث می‌شود که نروژ برای صعود مستقیم به یورو، دیدار امروز را بسیار مهم بداند.در صورت کسب پیروزی، نروژ می‌تواند به عنوان تیم اول صعود کند ولی در صورت کسب تساوی و پیروزی کرواسی، این کرواسی خواهد بود که به صورت مستقیم به یورو صعود می‌کند و نروژ راهی پلی آف خواهد شد.در 5 بازی اخیر انجام شده بین دو تیم، 2 پیروزی برای ایتالیا، 2 تساوی و 1 پیروزی برای نروژ به ثبت رسیده است.

عملکرد دو تیم در 5 بازی اخیرشان:

1069878

دیدگاه‌ها