کد خبر : 1274580 | 21 مهر 1394 ساعت 11:00 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

روزهای برزخی بازیکنان ملوان از زبان رضاییان

مدیرعامل باشگاه ملوان انزلی گفت: با توجه به مشخص نبودن وضعیت اسپانسر، مشکلات ادامه دارد و همه بازیکنان در برزخ مالی هستند.

روزهای برزخی بازیکنان ملوان از زبان رضاییان

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، مسعود رضاییان در مورد مشکلات مالی تیم ملوان اظهار داشت: مدت دو ماه است که پروسه اسپانسریابی یا مذاکره با برخی‌ اسپانسرها کم و بیش ادامه دارد و تا مراحلی نیز پیش رفته اما موفقیتی حاصل نشده است. دلیل این مسئله به حساسیت و وسواس دو طرف مذاکره کننده بازمی‌گردد.

وی افزود: برای باشگاه مهم است اسپانسری که جلو می‌آید از امکاناتی برخوردار باشد که حداقل به لحاظ مالی یک سال ملوان را ساپورت کند. این مسائل باعث شده که کار روی زمین بماند. بنابراین هم ما و هم افرادی که دنبال مذاکره هستند، نتوانستند به نتیجه‌ای برسند.

مدیرعامل باشگاه ملوان با بیان اینکه باشگاه به دنبال شفاف‌سازی حساب‌ها است، تصریح کرد: در گذشته حسابرس بوده ولی گزارش مستقلی ارائه نشده است. در 10 روز گذشته گروه حسابرسی به موارد اولیه گزارش‌های خود دست یافته‌  است. این کار برای این مسئله انجام می‌شود تا گزارش حساب‌های کامل باشگاه به طور دقیق در اختیار اسپانسر قرار بگیرد.

رضاییان ادامه داد: با توجه به مشخص نبودن وضعیت اسپانسر، مشکلات ادامه دارد و همه بازیکنان در برزخ مالی هستند. در واقع همه تیم‌ها کم و بیش با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنند. در گذشته تیم‌هایی بودند که ابتدای فصل 40 درصد قراردادها را پرداخت می‌کردند اما امسال بیشتر تیم‌ها در حد 10 درصد پول داده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: خیلی امیدوار بودیم در این روزها پولی به باشگاه برسد. مسئولان قول داده‌اند رقمی که البته قابل توجه نیست از منابع دیگر تهیه کنند. اگر تصور می‌کردم تلاشی از سوی مسئولان صورت نمی‌گیرد، اولین نفری بودم که معترض می‌شدم ولی از نزدیک می‌بینم تلاش‌هایی صورت می‌گیرد که قابل تحسین است.

دیدگاه‌ها