کد خبر : 1279131 | 10 آبان 1394 ساعت 00:09 | 20.5K بازدید | 2 دیدگاه

پیروزی شیرین اینتر مقابل رم

اینتر با پیروزی 1-0 مقابل رم، به صدر جدول رقابت های سری A صعود کرد.

پیروزی شیرین اینتر مقابل رم
به گزارش "ورزش سه"، شاگردان روبرتو مانچینی در دیداری که چندان درخشان هم ظاهر نشدند، در نهایت توانستند تیم آماده رم را شکست بدهند و به سه امتیاز حساس این دیدار برسند.
رم شروع بهتری در این دیدار داشت اما بازی خیلی زود به تعادل کشیده شد و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجا شود، سپری شد.
در دقیقه 15، رم اولین موقعیت جدی بازی را روی یک ضدحمله سریع ایجاد کرد که البته تبدیل به گل نشد. پس از اینکه رمی ها در 15 دقیقه بعدی، دو موقعیت خوب را توسط ادین ژکو و فلورنزی از دست دادند، این اینتر بود که در دقیقه 31 با ضربه گری مدل به گل رسید.
ستاره شیلیایی اینتر پشت محوطه جریمه رم صاحب فرصتی شوتزنی شد و با ضربه ای نه چندان محکم که با اشتباه وویژک شزنی همراه شد، حساب کار را 1-0 کرد.
بعد از این گل، رمی ها تا اندازه ای بازی را در دست گرفتند اما نتوانستند به گل برسند و نیمه اول با همین یک گل به پایان رسید.
نیمه دوم با حملات رم آغاز شد و اگر درخشش هاندانوویچ نبود، تیم میهمان خیلی زود به گل می رسید. حملات رم ادامه پیدا کرد و باز هم واکنش های خوب هاندانوویچ بود که دروازه اینتر را بسته نگه داشت.
در حالی که جالوروسی سخت به دنبال رسیدن به گل تساوی بود، اخراج میرالم پیانیچ در دقیقه 73، کار را برای این تیم دشوار کرد. این ستاره بوسنیایی که یک کارت زرد داشت، توپ را تعمدا با دست زد و کارت زرد دوم را دریافت کرد.
10 نفره شدن رم باعث شد تا اینتر کنترل بازی را در دست بگیرد و حتی تیم میزبان می توانست به گل دوم برسد اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و اینتر با همان یک گل به پیروزی رسید.

دیدگاه‌ها