کد خبر : 1282227 | 22 آبان 1394 ساعت 20:54 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

کاراته قهرمانی جهان

کریمی: حریفم از من بهتر بود و به فینال رفت

دارنده مدال برنز مسابقات کاراته جهان اندونزی گفت: حریفم از من بهتر بود و به دیدار نهایی راه یافت.

کریمی: حریفم از من بهتر بود و به فینال رفت
به گزارش "ورزش سه" از ایرنا، سید علی کریمی با اشاره به سطح بالای رقابت های جهانی کاراته اندونزی افزود: همه برای کسب مدال طلا به مسابقات جهانی می آیند، اما این مهم فقط به یک نفر می رسد.

وی افزود: رقبای خیلی خوبی داشتم و خدا را شکر می کنم که نتایج زحمات خود و مربیانم را هدر نداده و مدال برنز حداقل کاری بود که می توانستم انجام دهم.

کومیته کا وزن منهای 57 کیلوگرم تیم نوجوانان ایران ادامه داد: هم برای خودم هم برای سایر کاراته کاها که توانستند کسب مدال کنند، خوشحالم که دست پر به ایران باز خواهیم گشت.

کریمی درپاسخ به این سئوال که چرا طلا نگرفته است، اظهارداشت: بهانه گیری نمی کنم، حریفم از من بهتر بود و به فینال راه پیدا کرد، اما اطمینان می دهم درمسابقات بدی رنگ مدالم را خوش رنگ تر کنم.گفتنی است، پس از کسب چهار مدال برنز در کاراته جهانی دره های سنی از سوی نمایندگان ایران، پاداش مدال آوران از سوی سرپرست نایب رییسی فدراسیون کاراته پرداخت شد.

بر این اساس 200 دلار به مدال آوران برنزی پرداخت شد و به صادقی که روز گذشته مدال نقره کسب کرد، 300دلار اهدا شد.جایزه مدال طلای این رقابت ها از سوی فدراسیون کاراته 500 دلار تعیین شده است.

دیدگاه‌ها