کد خبر : 1282284 | 23 آبان 1394 ساعت 08:19 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

مشتاقی:

می‌خواهند نشان دهند فضای کشتی آرام نیست

عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی گفت: محمد بنا به خواسته مردم و ما در شورای فنی کشتی تصمیم به بازگشت گرفت.

می‌خواهند نشان دهند فضای کشتی آرام نیست
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، بهرام مشتاقی در مورد ارزیابی‌اش از وضعیت رشته کشتی گفت: با توجه به اینکه صداقت و شفاف سازی را در دستور کار فدراسیون کشتی قرار دارد بیشتر کارها به درستی پیش می‌رود.

وی افزود: اگر می‌خواهیم کشتی در المپیک موفق باشد باید این حاشیه‌ها از کشتی دور و فضایی ایجاد شود که کشتی‌گیران بتوانند خود را برای حضور در المپیک به بهترین شکل ممکن آماده کنند که در این راستا شرایط نسبتا مناسب است ولی متاسفانه عده‌ای از جامعه کشتی علاوه بر سنگ‌اندازی‌های غیرمحسوس می‌خواهند نشان دهند فضای کشتی آرام نیست.

عضو پیشین تیم ملی کشتی ایران در مورد بازگشت محمد بنا به تیم ملی فرنگی و تاثیر حضور او یادآور شد: بنا بهترین گزینه‌ای است که می‌تواند در حال حاضر به کشتی کمک کند.

مشتاقی گفت: محمد بنا در شرایطی به کشتی برگشته‌ که این موضوع بنا به خواست مردم و ما در شورای فنی بود و نه خواست هیچ مرجع دیگری ولی متاسفانه عده‌ای در پی القای حواشی بی‌مورد در این زمینه هستند.

وی در ارزیابی‌اش از وضعیت حال حاضر کشتی و پیش‌بینی‌اش از آینده تصریح کرد: همه کارها در فدراسیون تقسیم شده و براساس برنامه پیش می‌رود و اوضاع این رشته خوب است. کارها به صورت گروهی پیش می‌رود و مسایل شورایی دنبال می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: شورای فنی میدان و اختیار دارد و کاملا سیاست‌گذاری‌های فنی نقش دارد و درخواست من از برخی اهالی کشتی که خارج گود هستند، این است که درس همدلی بدهند نه تفرقه.


دیدگاه‌ها