کد خبر : 1282302 | 23 آبان 1394 ساعت 10:01 | 19.4K بازدید | 0 دیدگاه

رئیس فدراسیون والیبال راهی عربستان شد

اجلاس سالیانه مجمع عمومی کنفدراسیون والیبال آسیا 26 و 27 آبان ماه برگزار می‌شود و رئیس فدراسیون والیبال ایران با تیم کامل در این نشست شرکت می‌کند.

رئیس فدراسیون والیبال راهی عربستان شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، اجلاس سالیانه مجمع عمومی کنفدراسیون والیبال آسیا (AVC) روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه 26 و 27 آبان ماه در ریاض پایتخت کشور عربستان سعودی برگزار می‌شود.

محمدرضا داورزنی عضو هیأت رئیسه کنفدراسیون والیبال آسیا و رئیس فدراسیون والیبال ایران نیز با تیم کامل برای کسب کرسی‌های بیشتر کنفدراسیون والیبال آسیا در این اجلاس شرکت می‌کند.

محمود افشاردوست دبیرکل، هومن باقری رییس روابط بین‌الملل و سعید درخشنده رئیس رویدادهای بین‌المللی فدراسیون، داورزنی را در این سفر و اجلاس همراهی می‌کنند.

انتخاب رئیس، روسای پنج منطقه، نواب رئیس، اعضای هیأت رئیسه و اعضای کمیته‌های این کنفدراسیون از جمله برنامه‌های این اجلاس دو روزه است که داورزنی هدف از شرکت در این اجلاس را کسب کرسی‌های معتبر بیشتر برای والیبال ایران عنوان کرد.

در حال حاضر سعید درخشنده عضویت در کمیته مسابقات، امیدوار حاتمی عضویت در کمیته داوران و رامین طباطبایی عضویت در کمیته پزشکی کنفدراسیون والیبال آسیا را بر عهده دارند.

داورزنی و باقری بامداد امروز راهی عربستان شدند و فردا نیز افشاردوست و درخشنده تهران را به مقصد ریاض ترک خواهند کرد.


دیدگاه‌ها