کد خبر : 1282308 | 23 آبان 1394 ساعت 10:27 | 3.6K بازدید | 0 دیدگاه

اسماعیلی حذف شد

زهره برزگر راهی بازی نهایی شد

کاراته کای تیم زیر 21 بانوان ایران با شکست همه رقبای خود راهی بازی نهایی شد تا در روز سوم یک نماینده ایران حضور در بازی نهایی را تجربه کند.

زهره برزگر راهی بازی نهایی شد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر در ادامه روز سوم از نهمین دوره رقابتهای کاراته رده‌های سنی قهرمانی جهان سه عضو تیم بانوان زیر ۲۱ سال ایران روی تاتامی رفتند که تنها نماینده وزن ۵۵- کیلوگرم با برتری مقابل رقبای خود راهی بازی نهایی شد.

زهره برزگر دور نخست «کارولینا ویلدا» از شیلی را یک بر صفر شکست داد و در ادامه «شی ینگ جی» از چین را ۲ بر یک از پیش رو برداشت. وی در ادامه مبارزات خود «سالازار» از ونزوئلا را ۳ بر ۲ از پیش رو برداشت و با برتری ۵ بر صفر مقابل «لیلین ویجدا» از مجارستان به دیدار نهایی راه یافت. وی برای کسب مدال طلا باید با «تانگ کام» از ویتنام پیکار کند.

در وزن ۵۰- کیلوگرم زهره طرازپور در دور نخست «آیشا کلینا» از آفریقای جنوبی را شکست داد و سپس «گروسا زیتا» از کزوو را ۷بر صفر از پیش رو برداشت. وی دور سوم برابر «خاولا اوحمد» از مراکش ۲ بر یک بازنده شد و با توجه به صعود حریف مراکشی به دیدار نهایی طزار پور شانس حضور در گروه بازنده‌ها را پیدا کرد.

مهتاب اسماعیلی در وزن ۶۱- کیلوگرم در اولین دیدار خود «چنگ شو» از تایوان را ۴ بر صفر شکست داد. وی در ادامه «گونزاالس جاویرا» از شیلی صاحب پیروزی شد و سپس یک بر صفر مقابل «پرووکویچ» از صربستان بازنده شد و به دلیل شکست نماینده صربها در بازی بعد اسماعیلی از دور مسابقات کنار رفت.

این رقابتها در اندونزی جریان دارد و سه عضو تیم زیر ۲۱ سال پسران کار خود را آغاز خواهند کرد.

دیدگاه‌ها