کد خبر : 1282348 | 23 آبان 1394 ساعت 12:32 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

پاداش 100 یورویی ناطق‌نوری به بوکسورها

ملی‌پوشان بوکس حرفه‌ای ایران در اردوی تدارکاتی ایتالیا به مصاف بوکسورهای ایتالیا رفتند و پس از ارائه یک نمایش خوب، از رئیس فدراسیون پاداش 100 یورویی گرفتند.

پاداش 100 یورویی ناطق‌نوری به بوکسورها
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، تیم ملی بوکس حرفه‌ای ایران متشکل از سجاد محمدپور، امین قاسمی پور، احسان روزبهانی و جاسم دلاوری برای برپایی اردوی تدارکاتی 10 روزه به منطقه"ای سی سی" ایتالیا سفر کرده است.

ملی‌پوشان ایران در طول حضور خود در این اردو علاوه بر تمرینات پرفشاری که پشت سر می‌گذارند با بوکسورهای ایتالیایی سه راند رقابت‌ آزاد کردند.

اکبر احدی در گفت‌گو با ایسنا در مورد آخرین شرایط ملی‌پوشان ایران در اردوی ایتالیا اظهار کرد: خوشبختانه شرایط مناسبی در اردوی ایتالیا حاکم است و تمرینات به خوبی دنبال می‌شود.

سرمربی تیم ملی بوکس حرفه‌ای ایران ادامه داد: علاوه بر مرور فن، ملی‌پوشان ایران در سه راند به مصاف بوکسورهای ایتالیا رفتند و دیدارهای خوبی را در مصاف با حریفان خود به نمایش گذاشتند. در این اردو نایب رئیس فدراسیون APB اروپا و دبیر فدراسیون بوکس اروپا نیز حضور دارند.

تیم ملی بوکس حرفه‌ای ایران

احدی با بیان اینکه در مدت زمان حضور ملی‌پوشان ایران در ایتالیا صحبت‌های خوبی پیرامون برگزاری اردوهای مشترک انجام شد، گفت: قرار شد تا تیم‌های بوکس ایران اردوهای مشترک بیشتری را با ملی‌پوشان ایتالیا برگزار کنند و ملی‌پوشان ایران بیشتر در اردوهای اروپایی حضور داشته باشند.

او افزود: نمایش خوبی که بوکسورها ایرانی برابر حریفان خود داشتند سبب شد تا رئیس فدراسیون به هر یک از ملی‌پوشان ایران 100 یورو پاداش بدهد.

اکبر احدی به عنوان سرمربی، مسعود شیبانی مربی و احمد ناطق نوری به عنوان سرپرست ملی‌پوشان ایران را در اردوی ایتالیا همراهی می‌کنند.


دیدگاه‌ها