کد خبر : 1282400 | 23 آبان 1394 ساعت 15:13 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

برتری تکواندوکاران یاسین بر کره‌جنوبی (عکس)

تیم ملی کره جنوبی که برای برپایی اردویی تدارکاتی در ایران حاضر شده است، در دیداری تدارکاتی نیز برابر تکواندوکاران یاسین پیشرو قرار گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، تکواندوکاران نوجوان یاسین پیشرو قم که در دو بازی اخیرشان در لیگ برتر صاحب یک پیروزی و یک تساوی شده بودند، جمعه شب در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم ملی تکواندو نوجوانان کره جنوبی رفتند.

حضور تیم ملی تکواندو نوجوانان کره‌جنوبی در ایران یکی از اتفاقات نادر محسوب می‌شد، چرا که کره‌ای‌ها به ندرت خارج از کشورشان حاضر به برپایی اردوهای ورزشی هستند. باشگاه یاسین پیشرو و علی رحمانی مدیرعامل این باشگاه از این فرصت نهایت استفاده را کردند و با حمایت‌هایشان شرایط انجام یک بازی تدارکاتی بین تیم‌های ملی تکواندو نوجوانان کره‌جنوبی و یاسین پیشرو را فراهم آوردند.

1075402

تیم تکواندو نوجوانان یاسین پیشرو در شرایطی برابر کره جنوبی قرار گرفت که آنها دو بازی سنگین روز جمعه انجام داده و از نظر بدنی نسبت به حریفشان خسته بودند، اما کره‌ای‌ها با یک روز استراحت در این بازی تدارکاتی شرکت کردند. این بازی در پنج وزن انجام شد که در نهایت تکواندوکاران نوجوان یاسین پیشرو موفق شدند با نتیجه 4 بر یک حریفشان را شکست دهند. دو پیروزی این مسابقه در حالی به دست آمد که نفرات یاسین پیشرو با اختلاف 12 امتیاز برابر حریفانشان به برتری دست یافتند.

1075403

مطمئنا پیروزی برابر تیم ملی کره‌جنوبی علاوه بر اینکه افتخاری برای باشگاه یاسین پیشرو محسوب می شود، برای تکواندو ایران نیز از ارزش بالایی برخوردار است و ظرفیت‌های بالای تکواندوی کشور را نشان می‌دهد.

دیدگاه‌ها