کد خبر : 1282431 | 23 آبان 1394 ساعت 16:38 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

نعمتی:

امیدوارم حضورم در المپیک و پارالمپیک محقق شود

بانوی تیراندازی با کمان کشورمان گفت: تصمیم دارم هم در المپیک و هم در پارالمپیک شرکت کنم و امیدوارم این امر محقق شود.

امیدوارم حضورم در المپیک و پارالمپیک محقق شود
به گزارش "ورزش سه"، زهرا نعمتی، بانوی طلایی و پرافتخار تیم ملی تیراندازی با کمان جانبازان و معلولین ایران امروز موفق شد برگ دیگری بر کارنامه درخشان خود بیفزاید و اکنون با کسب سهمیه پارالمپیک، اولین ورزشکار دارای معلولیت ایرانی است که مجوز حضور همزمان در رقابت‌های المپیک و پارالمپیک را دارد.

وی در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین در این باره گفت: مسابقات قهرمانی آسیا در بخش کسب سهمیه بسیار طولانی و خسته کننده بود و امروز نزدیک به ۱۱ ساعت در مسابقات مختلف شرکت کردیم.

نعمتی افزود: به خاطر پشت سر گذاشتن مسابقات کسب سهمیه المپیک خسته بودم اما به لطف خدا توانستم با چند روز استراحت در مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک نیز شرکت کنم و خوشحالم که با به‌دست آوردن آن توانستم یک بار دیگر دل مردم را شاد کنم.

بانوی طلایی کاروان ایران خاطرنشان کرد: با مسجل شدن سهمیه پارالمپیک، تصمیم خودم بر این است که هم در المپیک و هم در پارالمپیک شرکت کنم و امیدوارم این امر محقق شود.

اولین ورزشکار دارای معلولیت المپیکی ایران خاطر اظهار داشت: سایر اعضای تیم ملی نیز زحمات بسیار زیادی کشیدند و همگی خسته هستند. از فردا با انرژی و انگیزه بالا برای مسابقات قهرمانی آسیا تلاش می‌کنیم و امیدوارم همه کمانداران کشورمان در این بخش به موفقیت دست یابند.

نعمتی در پایان گفت: موفقیتم در کسب سهمیه پارالمپیک را به همسر رهام شهابی‌پور که همپای من در تمام تلاش‌هایم حضور داشته، تقدیم می‌کنم.

دیدگاه‌ها