کد خبر : 1282437 | 23 آبان 1394 ساعت 16:53 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

طرح جالب نایب رئیس؛

آغاز اردوی تیم ملی بوکس زیر نظر مربی ایرانی

اردوی تیم ملی بوکس پس از 6 ماه حضور بی فایده مربی خارجی بالاخره از فردا زیر نظر یک مربی داخلی آغاز خواهد شد.

آغاز اردوی تیم ملی بوکس زیر نظر مربی ایرانی
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، پس از ۶ ماه حضور نه چندان قابل قبول ولادیمیر وینکوف سرمربی خارجی تیم ملی بوکس بالاخره قراداد وی با فدراسیون تمام شد و او از ایران رفت. رقابتهای قهرمانی کشور بدون حضور سرمربی و زیر نظر نهرودی، استکی و روح الله حسینی در حالی برگزار شد که به نظر می رسد با طرح جدید نایب رئیس فدراسیون بوکس فصل جدیدی در بوکس ایران آغاز شود.

بوکسورهای ایرانی که اغلب از ناداوری در رینگ قهرمانی کشور می نالند حالا فرصت دارند تا دوباره در محکی که روح الله حسینی فرصت ارئه آن را داده برای رسیدن به تیم ملی مبارزه کنند. حسینی نایب رئیس فدراسیون بوکس در این باره گفت: به غیر از ۲۰ بوکسور فینالیست رقابتهای قهرمانی کشور برای ارائه فرصت بیشتر به استعدادهای سراسر کشور تصمیم گرفتیم تا ۲۵ نفر منتخب کمیته فنی که علیرغم نمایش قال قبول در قهرمانی کشور به فینال نرسیدند برای محکی دوباره در مسابقات انتخابی شرکت کنند.

وی افزود: این بوکسورها از سراسر کشور انتخاب شده اند و به نظرم این طرح می تواند به رشد و توسعه بوکس کشورمان کمک کند. بسیاری از استعدادهای فعال در استانهای مختلف کشور به دلایل مختلف گاها از حضور در تیم ملی بازمی مانند و این طرح می تواند به آنها که شایسته حضور در تیم ملی هستند فرصتی دوباره دهد تا برای ملی پوش شدن مبارزه کنند.

تمرینات تیم ملی بوکس از فردا با شرکت ۲۰ نفر فینالیست قهرمانی کشور، ۶ نفر برتری که با دلایل موجه در قهرمانی کشور شرکت نکردند و ۲۵ نفر منتخب کمیته فنی در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز می شود.

این نخستین اردوی تیم ملی بوکس پس از سرمربی خارجی است و به نظر می رسد سپردن تیم ملی بوکس در این برهه خارجی به مربی داخلی لقمه ای بود که بوکسی ها اشتباهی ۶ ماه دور سر خود پیچاندند.بوکس ایران در فرصت باقی مانده باید بدون فوت وقت خود را برای کسب سهمیه المپیک در مسابقات چین در فروردین ماه آماده کند.

دیدگاه‌ها