کد خبر : 1285043 | 04 آذر 1394 ساعت 15:41 | 27.1K بازدید | 0 دیدگاه

رودی گارسیا در مصاحبه با خبرنگاران

رم آخرین تیمی نیست که از بارسا 6 گل میخورد

رودی گارسیا پس از شکست سنگین تیمش مقابل بارسلونا اعتراف کرد که در حال حاضر شکست دادن بارسلونا غیرممکن است.

رم آخرین تیمی نیست که از بارسا 6 گل میخورد
به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا که در بازی رفت در رم مقابل آ اس رم به تساوی 1-1 دست یافته بود، شب گذشته در نوکمپ موفق شد با نتیجه 6-1 این تیم را شکست داده و صعودش به عنوان تیم اول به یک هشتم لیگ قهرمانان را قطعی کند.

رودی گارسیا، سرمربی فرانسوی رم، در پایان این بازی گفت:" شکست خوردیم اما خداراشکر که باته و لورکوزن مساوی کردند و این به نفع ما شد. درمورد بازی باید بگویم که در حال حاضر بارسلونا غیرقابل مهار است و از لحاظ سطح کیفی، بسیار پایین تر از این تیم بودیم.

بارسلونای این روزها یک تیم فضایی است و هرکاری کردیم نتوانستیم سد راه مهاجمان این تیم شویم. راه های مختلفی را امتحان کردیم ولی نشد. شاید از لحاظ ذهنی برای این بازی آماده نبودیم. دقایق اولیه به خوبی توانستیم بارسلونا را پرس کنیم ولی در شرایطی که خیلی خوب دفاع می کردیم، دو گل متوالی دریافت کردیم که همین مساله، تیم را از لحاظ روانی به هم ریخت.

نمی توان بازی در ورزشگاه خانگی را با بازی در نوکمپ مقایسه کرد. ما آخرین تیمی نیستیم که از بارسا 6 گل در نوکمپ دریافت می کند. آنها تیم بسیار خوبی هستند اگر نگوییم که بهترین تیم دنیا هستند و بازیکنانم با توجه به اینکه غمگینند، این شکست را پذیرفته اند."

دیدگاه‌ها