کد خبر : 1285055 | 04 آذر 1394 ساعت 16:24 | 38.6K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش روز:

مورد عجیب متئو کوواچیچ در رئال مادرید

متئو کوواچیچ که در 10 بازی ابتدایی رئال در فصل جدید، مهره ی قابل اعتماد بنیتس نام گرفته بود، در 6 بازی اخیر تنها 9 دقیقه به میدان رفته است.

مورد عجیب متئو کوواچیچ در رئال مادرید
به گزارش "ورزش سه"، کوواچیچ، ستاره جوان کروات، در انتقالی غیرمنتظره، تابستان امسال از اینتر به رئال پیوست تا ذخیره ی مطمئنی برای لوکا مودریچ باشد.او کار خود برای کهکشانی ها را از همان اولین بازی فصل رئال در زمین خیخون شروع کرد و به عنوان یار ذخیره به میدان آمد. سپس در سه بازی دیگر رئال بصورت فیکس بازی کرد.

در زمین بیلبائو 88 دقیقه، در زمین مالمو، 73 دقیقه و در برنابئو مقابل لوانته نیز 75 دقیقه در زمین حاضر بود. او تا پیش از مصدومیت، 436 دقیقه برای رئال بازی کرده بود تا اینکه یک روز قبل از بازی با پاری سن ژرمن در پارک دو پرنس، در جریان تمرین دچار مصدومیتی مختصر شد. او البته خیلی زود بهبود پیدا کرد ولی به یک باره به نیمکت ذخیره ها قفل شد.

او در دیدار برابر سلتا، لاس پالماس، سویا و بارسلونا را نیز روی نیمکت نشست. کوواچیچ برابر سلتا و لاس پالماس حتی در کنار زمین گرم هم نکرد و تنها در بازی برگشت برابر پاری سن ژرمن بود که 9 دقیقه فرصت حضور در میدان را پیدا کرد.

کوواچیچ در حال حاضر از یار شماره 12 رئال مادرید، به نیمکت نشینی دائمی بدل شده که در نوع خود عجیب جلوه می کند. باید دید او امشب در مقابل شاختار از سوی بنیتس مورد استفاده قرار خواهد گرفت یا نیمک نشینی های مرموز او تداوم خواهند داشت.

دیدگاه‌ها