کد خبر : 1285607 | 07 آذر 1394 ساعت 09:46 | 11.3K بازدید | 3 دیدگاه

بین باشگاه‌های ایرانی

تراکتورسازی پیشتاز در پرداخت قراردادها

باشگاه تراکتورسازی با پرداخت بیش از 30 درصد مبلغ قرارداد بازیکنان خود تا هفته دوازدهم جزو چند باشگاه پیشتاز ایران در پرداخت پول بازیکنان است.

تراکتورسازی پیشتاز در پرداخت قراردادها
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، تراکتورسازی در لیگ برتر فوتبال ایران نتایج خوبی کسب نکرده و این تیم با مشکلاتی روبرو بوده است. البته قرمزپوشان تبریزی برخلاف لیگ برتر در جام حذفی عملکرد خوبی داشته و توانسته‌اند به نیمه نهایی این رقابت‌ها راه یابند.

تراکتورسازی برخلاف اخباری که در برخی رسانه در مورد مشکلات مالی‌اش مطرح می‌شود از لحاظ پرداخت پول بازیکنان شرایط خوبی دارد جزو 2-3 باشگاه پیشتاز لیگ در پرداخت قراردادها است.

در همین راستا تراکتورسازی تاکنون حدود 35 تا 40 درصد قرارداد بازیکنان را به آنها پرداخت کرده است. در مورد بازیکنان سرباز هم مسکن، ایاب و ذهاب و پاداش به آنها تعلق گرفته است.

در همین راستا اعضای کادرفنی تراکتورسازی 45 تا 50 درصد از مبلغ قرارداد خود را تا به این لحظه دریافت کردند و باشگاه فقط در پرداخت پاداش‌ها به مربیان عقب است.

البته 4 بازیکن تراکتورسازی از فصل قبل بدهی دارند که مدیریت باشگاه تراکتورسازی در تلاش است تا طی چند وقت آینده این پول‌ها را هم پرداخت کند.

سعید عباسی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در گفت و گو با فارس این خبر را تایید کرد.

برخلاف جوسازی‌های که می‌شود تراکتورسازی از لحاظ مالی وضعیت بدی ندارد و نسبت به خیلی از باشگاه در پرداخت پول بازیکنان پیش است. این باشگاه چند روز قبل قرارداد اسپانسر را هم قطعی کرده است که این مسئله وضعیت این تیم را بهتر از قبل می کند.



دیدگاه‌ها