کد خبر : 1286050 | 08 آذر 1394 ساعت 19:21 | 29K بازدید | 0 دیدگاه

ایبار 0-2 رئال

پیروزی روحیه بخش رئال در زمین ایبار

دیدار تیم های رئال مادرید و ایبار لحظاتی پیش با نتیجه 2-0 به سود رئال خاتمه یافت تا این تیم پس از دو باخت متوالی در لالیگا، طعم پیروزی را بچشد.

پیروزی روحیه بخش رئال در زمین ایبار
به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید پس از تحمل دو باخت متوالی در لالیگا برابر سویا و بارسلونا و یک پیروزی تقریبا روحیه بخش مقابل شاختار در لیگ قهرمانان، به مصاف تیم شگفتی ساز ایبار آمده بود. ایباری که در رده ششم جدول لالیگا قرار داشت و هفته گذشته در زمین ویارئال، این تیم را 1-1 متوقف کرده بود.

1078208

بازی مطابق انتظار با میدان داری رئال مادرید شروع شد و مودریچ، کواچیچ و خامس، نبض میانه میدان را در اختیار گرفتند؛ هرچند که رئال مادرید برای خلق اولین خطر جدی خود تا دقیقه15 انتظار کشید. در این لحظه بود که رونالدو با دروازه بان حریف تک به تک شد ولی ضربه او را ریسگو به زیبایی مهار کرد و اجازه باز شده دروازه اش را به فوق ستاره پرتغالی نداد.

1078206

ایبار در دو صحنه در دقیقه 19 می توانست به گل برسد اما ضربات مهاجمان این تیم را کیلور ناواس به راحتی مهار کرد. فشار حملات رئال مادرید سرانجام در دقیقه 43 نتیجه داد. گرت بیل روی یک ضربه کرنر و پاس عالی مودریچ، موفق شد با ضربه سری تماشایی، برای رئال گلزنی کند. همین بازیکن یک دقیقه بعد می توانست خود را دو گله کند اما دروازه بان ایبار ضربه زمینی و آرام بیل را به کرنر فرستاد تا نیمه اول با همان یک گل به اتمام برساند.

در نیمه دوم ایبار به قصد جبران گل خورده وارد زمین شد اما حملات این تیم زور لازم را نداشت و مدافعان رئال کار سختی برای محافظت از دروازه خود نداشتند. بنیتس دقیقه 64 ترجیح داد خامس را از زمین بیرون کشیده و بجای وی لوکاس وارد زمین شد تا تحرک در قسمت راست زمین بیشتر شود و همین بازیکن بود که دقیقه 80 موفق شد برای رئال پنالتی بگیرد.

1078217

در صحنه ای جنجالی که به نظر نمی رسید خطایی روی لوکاس صورت گرفته باشد، خیل مانزانو اعلام پنالتی کرد؛ در حالیکه در دو صحنه که خطا درون محوطه روی رونالدو واضح بود، از اعلام پنالتی صرفنظر کرده بود. پنالتی را رونالدو بر خلاف جهت دروازه بان به گل تبدیل کرد تا فاصله دو برابر شود. این نهمین گل فصل رونالدو بود. پیش از این گل، رونالدو یک فرصت تک به تک دیگر را نیز از دست داده بود.

در دقایق باقی مانده هم رئال یک فرصت گلزنی توسط بنزما به دست آورد که از دست رفت تا بازی با همان دو گل به سود کهکشانی ها به اتمام برسد.

دیدگاه‌ها