کد خبر : 1286186 | 09 آذر 1394 ساعت 13:41 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

حضور جهانبخش در ابهام؛ آزمون و عزت‌الهی می‌آیند

آخرین وضعیت لژیونرهای تیم امید

با توجه به این که رقابت های انتخابی المپیک 2016 ریودوژانیرو در قاره آسیا در زمانی غیر از فیفادی برگزار می شود ابهاماتی در خصوص حضور لژیونرهای تیم ملی امید در قطر رقم خورده است.

آخرین وضعیت لژیونرهای تیم امید
به گزارش "ورزش سه"، مرحله نهایی رقابت های قهرمانی زیر 23 آسیا و انتخابی المپیک 2016 ریودوژانیرو طبق برنامه از 22 دی ماه تا 10 بهمن ماه سال جاری به میزبانی قطر برگزار می شود و امیدهای ایران هم برای پایان دادن به طلسم 40 ساله نرفتن به المپیک تدارک گسترده ای برای قرار گرفتن در جمع سه نماینده آسیا در ریودوژانیرو دیده اند. در شرایطی که فدراسیون فوتبال همه گونه همکاری با تیم امید انجام داد و حتی به خاطر اردوی آماده سازی این تیم در ترکیه لیگ برتر را تعطیل کرد خبر رسید تداخل زمان برگزاری مرحله انتخابی آسیا با بازی های باشگاهی ممکن است برای لژیونرهای تیم امید دردسرساز شود و مانع حضور نفراتی مثل جهانبخش ، آزمون و عزت الهی در جمع شاگردان خاکپور در قطر شود چون باشگاه های آنها به خاطر فیفادی نبودن زمان بازی ها این اجازه را به بازیکنان نمی دهند تا تیم ملی ایران را همراهی کنند.

در خصوص سردار ازمون و سعید عزت الهی که عضو باشگاه روستوف روسیه هستند باید گفت رقابت های لیگ برتر روسیه به دلیل فرارسیدن فصل زمستان با تعطیلی طولانی مدت نیم فصل روبرو خواهد بود .طبق برنامه لیگ روسیه از 4 دسامبر تا 1 مارچ 2016 تعطیل خواهد بود از همین رو آزمون و عزت الهی مشکلی برای همراهی تیم امید ندارند و می توانند با رایزنی فدراسیون به اردوی تیم امید اضافه شوند. این وضعیت برای علیرضا جهانبخش کمی پیچیده تر است چون هم زمان با بازی های نهایی در قطر لیگ هلند هم بازی های باشگاهی اش را پیگیری می کند و حضور کاپیتان تیم امید در قطر منوط به موافقت باشگاه آلکمار با درخواست فدراسیون فوتبال خواهد بود. رقابت های لیگ هلند از 19 دسامبر تا 16 ژانویه 2016 تعطیل است یعنی دو هفته قبل از آغاز بازی های انتخابی المپیک در قاره آسیا که برای حضور جهانبخش روسای فدراسیون و تیم ملی امید باید رایزنی های زیادی با باشگاه هلندی انجام بدهند.

پیش از این محمد خاکپور سرمربی تیم ملی امید مدعی شده بود برای بردن ایران به المپیک باید تمام نیروهای اصلی اش را در قطر در خدمت داشته باشد به همین خاطر پیش بینی می شود با شرایط فعلی فدراسیون تمام بازیکنان اصلی از جمله لژیونرهای را در اواخر دی ماه و اوایل بهمن ماه در اختیار این مربی قرار دهد تا او در گروه اول و در مصاف با قطر میزبان ، چین و سوریه مشکلی نداشته باشد.

دیدگاه‌ها