کد خبر : 1286685 | 11 آذر 1394 ساعت 23:28 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

کومان: دوست دارم ریبری جدید بایرن باشم

هافبک قرضی بایرن که در مدت کوتاه حضورش در این تیم به بازیکن ثابت تبدیل شده، از بودن در مونیخ راضی است و برای تحقق رویاهایش مایل است قراردادش را تمدید کند.

کومان: دوست دارم ریبری جدید بایرن باشم
به گزارش "ورزش سه"، کینگزلی کومان در پی استارت فوق‌العاده و موفقش در بایرن مونیخ، ابراز تمایل کرد مدتی طولانی در این تیم بماند. این هافبک 19 ساله فرانسوی که تابستان اخیر با انتقالی قرضی به مدت دو سال از یوونتوس به بایرن پیوست، امروز در مصاحبه با "بیلد اشپورت" اذعان کرد:" من از بودن در مونیخ احساس راحتی می‌کنم و امیدوارم بتوانم مدتی طولانی اینجا بمانم. مادرم همیشه اینجاست و پدر و برادرم هم مرتب به ما سر می‌زنند. خیلی دلم می‌خواهد اقامتم اینجا بیش از دو سال به طول بی‌انجامد. هدفم این است روزی یک بازیکن بزرگ مقل فرانک ریبری شوم. البته باید خیلی کار کنم تا به سطح او برسم. هنوز راه درازی دارم اما دوست دارم بالاخره یک زمانی ریبری جدید باشم. از حضور امروز او در تمرین تیم خوشحال شدم و امیدوارم دوباره همان ستاره قبلی شود. خیلی خوشحال خواهم شد اگر بشود در کنار او در میدان بازی کنم. من مدت‌هاست مسیر پیشرفت او را دنبال می‌کنم. او بازیکن بزرگی است و دوره‌اش حالا حالاها بسر نمی‌آید."
کومان درمورد راز سرعتی کار کردنش هم گفت:" این موضوع ژنتیکی است. من فنون فوتبال و پاس‌کاری را تمرین کرده‌ام اما هیچگاه برای تقویت دویدنم کاری نکردم. پدرم یک دونده دو سرعت بود که در جزیره گوادالوپ فوتبال بازی می‌کرد و به سریع بودن مشهور بود." وی سپس در پاسخ به این سوال که دیگر بازیکنان سرعتی بایرن که هستند افزود:" نمی‌دانم. مسابقه که نداده‌ایم! شاید آرین روبن."
سوال دیگری که از این بازیکن شد راجع به مدل موهایش بود:" در فرانسه وقتی به عنوان یک جوان مشهور می‌شوی و شخصیتی به هم می‌زنی، سعی می‌کنی یک مدل موی خاص برای خودت انتخاب کنی. من چند وقتی است موهایم را خیلی کوتاه کرده‌ام اما  یک قسمت از آن را بلند نگه داشته و آن را به رنگ پرچم میهن پدر و مادرم ،جزیره گالوپ، بافته‌ام. البته در فرانسه هیچکس کاری به موهای من نداشت، اما در ایتالیا مردم بعضا شوکه می‌شدند. در آلمان هم که از این لحاظ محافظه‌کارانه عمل می‌کنند."
گفتنی است کومان با توجه به سیزده باری که برای بایرن به میدان رفته و حال آن چهار گل و هفت پاس گل بوده، می‌تواند امیدوار باشد که ضوابط تبدیل قرارداد موقتی‌اش به دائمی انجام شود.

دیدگاه‌ها