کد خبر : 1292005 | 05 دی 1394 ساعت 14:35 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

شب خوش NBA در روز کریسمس

طرفدران NBA در روز کریسمس شاهد حساس ترین بازی های لیگ بودند.

شب خوش NBA در روز کریسمس
به گزارش "ورزش سه"، لیگ حرفه ای بسکتبال آمریکا، NBA بامداد امروز برگزار شد و این لیگ حساس ترین شب خود را سپری کرد. لیکرز رو در روی کلیپرز قرار گرفت، گلدن استیت به مصاف کلیولند رفت، سن آنتونیو حریف هیوستون راکتز بود و شیکاگو از اوکلاهاما پذیرایی کرد. این شاید حساس ترین شبی باشد که یک لیگ می تواند به خود ببیند و طرفداران NBA در شب کریسمس مهیج ترین بازی های بسکتبال را دیدند.

در حساس ترین مسابقه روز کریسمس که یادآور فینال سال ۲۰۱۵ بود، گلدن استیت واریورز با نتیجه‌ی ۸۹ بر ۸۳ کلیولند کولیرز را مغلوب کرد. دریماند گرین از گلدن استیت در این بازی ۲۲ امتیاز، ۱۵ ریباند، ۷ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات به دست آورد. با اینکه بازیکنان گلدن استیت در به ثمر رساندن شوت های سه امتیازی در این دیدار ناموفق بودند و تنها ۵ شوت از ۱۸ اقدام خود را وارد سبد کردند، اما دفاع خوب آنها باعث شد بازیکنان کلیولند تنها ۳۱٫۶ درصد از شوت های خود را وارد سبد کنند. لبران جیمز از کلیولند در این مسابقه ۲۵ امتیاز، ۹ ریباند، ۲ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۲ بلاک شات به دست آورد. در بیش از ۱ سال گذشته این اولین بار بود که گلدن استیت در یک بازی خانگی فصل عادی، کمتر از ۱۰۰ امتیاز کسب کرد.

مصاف تیم های شهر لس آنجلس، با برتری کلیپرز خاتمه یافت. لیکرز و کلیپرز در استیپل سنتر مقابل هم قرار گرفتند که کلیپرز توانست با نتیجه‌ی ۹۴ بر ۸۴ حریف خود را مغلوب کند. کریس پاول در این بازی ۲۳ امتیاز، ۵ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی به دست آورد. برای لیکرز نیز دی‌آنجلو راسل ۱۶ امتیاز، ۷ ریباند، ۱ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۱ بلاک شات ثبت کرد. کوبی برایانت که برای شانزدهمین و آخرین بار در روز کریسمس بازی می کرد، ۱۲ امتیاز، ۳ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی کسب کرد.

سایر بازی های NBA :

کلیولند کاوالیرز ٨٣- گلدن استیت واریور ٨٩

1082709

بهترین بازیکنان:
لبران جیمز با ٢٥ امتیاز و ٩ ریباند، دراموند گرین با ٢٢ امتیاز و ١٥ ریباند

1082714

سن آنتونیو اسپارز ٨٤- هیوستن راکتس ٨٨

بهترین بازیکن: جیمز هاردن با ٢٠ امتیاز و ٩ پاس منجر به گل

لس آنجلس لیکرز ٨٤- لس آنجلس کلیپرز ٩٤

1082708

بهترین بازیکن: کریس پاول با ٢٣ امتیاز

1082715

نیواورلان پلیکانز ٨٨- میامى هیت ٩٤

1082710

بهترین بازیکنان: آنتونى دیویس با ٢٩ امتیاز و ١٥ ریباند، کریس باش با ٣٠ امتیاز و ١٠ ریباند

شیکاگو بولز ١٠٥- اکلاهما سیتى تاندر ٩٤

1082711

بهترین بازیکنان: پاو گسول با ٢١ امتیاز و ١٣ ریباند - جیمى باتلر با ٢٣ امتیاز
راسل وست بروک با ٢٦ امتیاز و ٨ پاس منجر به گل، کوین دورانت با ٢٩ امتیاز و ٩ ریباند

1082712

دیدگاه‌ها