کد خبر : 1293496 | 11 دی 1394 ساعت 17:00 | 38.6K بازدید | 0 دیدگاه

خوشحالم که سیدجلال رافخایی احیا شد

استیلی: از بازگشت اولادی استقبال می‌کنیم

سرمربی ملوان از نمایش بازیکنانش حسابی راضی است و اعتقاد دارد مسوولان استان باید این تیم را حمایت کنند.

استیلی: از بازگشت اولادی استقبال می‌کنیم
به گزارش "ورزش سه"، حمید استیلی پس از تساوی تیمش برابر استقلال صدرنشین پاسخ خبرنگاران را داد:

بچه‌ها برای مردم بازی کردند
من به بازیکنانم تبریک می‌گویم فقط برای آنها مردم مهم بودند. با اینکه 2 بار عقب افتادیم ولی خیلی خوب و پویا بازی کردیم. کلا یک مهاجم داشتیم و سیدجلال توانست زحمت بچه‌ها را به گل تبدیل کند. اگر یک مهاجم دیگر داشتیم می‌توانستیم نتیجه لازم را بگیریم.

مقابل صدرنشین عالی بودیم
شرایط ما خیلی سخت بود و مقابل صدرنشین لیگ نتیجه گرفتیم. همه بچه‌ها پشت تیم بودند و این خیلی مهم بود. امیدوارم در نیم فصل دوم شرایط تیمی‌مان بهتر شود و بتوانیم بازیکنان موردنیازمان را جذب کنیم و یک ملوان خیلی قدرتمند را آماده مسابقات کنیم. جا دارد به هوادارانمان هم تبریک بگویم و روزهای بهتری را همراه آنها داشته باشیم.

به بچه‌ها گفتم که این یک بازی را ببرند
ما قبل از بازی دروازه‌مان را از دست دادیم و امروز روز خیلی خوب حسینی بود. در ملوان همه باید احساس مسوولیت کنند چون این تیم مثل تیم‌های دیگر از بین می‌رود من به بچه‌ها گفتم این یک بازی را به خاطر هواداران بازی کنند و واقعا بچه‌ها فوق العاده بازی کردند. همه چیز یک طرف و شرایط روحی روانی هم یک طرف. امیدوارم مسوولان استان تلاش کنند برای ملوان و نه برای کس دیگری چون پیروزی ملوان باعث خوشحالی خانواده‌ها می‌شود.

مثلث سیدجلال، پژمان و آبشک
 ما از شهاب کرمی در بازی قبلی استفاده کردیم. در تمرینات مثلث پژمان، آبشک و سیدجلال بهترین مثلث ما بود. در این بازی شهاب بسیار خوب بازی کرد. قطعا اگر سیدجلال رافخایی آماده باشد، نمی آییم درویشی را در بازی بگذاریم. خوشحالم که جلال احیا شد و حسینی هم فوق العاده بازی کرد و از مهره‌های بسیار خوب ما بود.

از بازگشت اولادی استقبال می‌کنم
باید شرایط مهرداد را بررسی کنیم، مهرداد زمانی که آماده باشد بسیار بازیکن خوبی است و بازگشتش به ملوان بستگی به آمادگی روانی و بدنی‌اش دارد. اگر بتواند به ملوان کمک کند، ما از خدایمان است که او را جذب کنیم.

دیدگاه‌ها