کد خبر : 1293805 | 12 دی 1394 ساعت 19:50 | 19K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری سرمربی رئال

بنیتس: مشکل رئال مادرید عدم تداوم است

رئال مادرید فردا شب در دیداری بسیار حساس در زمین والنسیا به مصاف این تیم خواهد رفت؛ دیداری که می تواند آبستن حوادث زیادی باشد.

بنیتس: مشکل رئال مادرید عدم تداوم است
به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید پس از شکست از ویارئال، موفق شد برابر رایو و سوسیداد پیروز شده و اندکی به وضعیت خود بهبود ببخشد هرچند که رافا بنیتس هنوز صندلی لرزانی دارد و با یک باخت دیگر احتمال اخراج او بالا پیش بینی می شود.

بنیتس در نشست خبری بازی با والنسیا در مورد علت نیمکت نشینی ایسکو و تعویض شدن های همیشگی خامس گفت:" در نشست های خبری دوست ندارم از هیچ بازیکن خاصی نام ببرم. در مورد رئال حرف می زنم و اینکه در نتایج تداوم نداریم و باید روی این مساله بیشتر کار کنیم.

از هواداران همیشه انتظار حمایت دارم، همانطور که در زمان اسطوره هایی چون کاماچو، سانتیانا و خوانیتو، این بازیکنان تشویق می شدند، دوست دارم بازیکنان من هم مورد حمایت بیشتری قرار بگیرند.این آن چیزی است که در هر مسابقه از هواداران انتظار دارم.

مطمئنا ما هم باید 100 درصد توانمان را بخاطر هواداران در زمین بگذاریم. تا بدینجا در برخی مسابقات عالی بوده ایم و در برخی دیگر بدون تمرکز ظاهر شده و نتیجه غیرمنتظره ای گرفته ایم. اولین کسی که باید خودش را اصلاح کند خود من هستم و باید بیشتر تلاش کنم.

البته برای کارهایی که تا بدینجا انجام داده ایم آنطور که باید و شاید ارزش گذاری نشده است. ما در لیگ قهرمانان به یک هشتم صعود کرده ایم و در لالیگا همچنان شانس قهرمانی داریم. در مستایا و مقابل والنسیا، بازیکنان همه توانشان را برای پیروزی می گذارند. همه امیدواریم که چنین شود و سه امتیاز را کسب کنیم."

فرار خامس از دست پلیس و جریمه به دلیل سرعت غیر مجاز:" خامس پسر خوب و مصممی است. این البته یک مساله خصوصی است؛ با این حال با او صحبت کردم و او به من توضیح داد که چرا چنین اتفاقی افتاده است. در مورد عواقب این اتفاق فقط باید صبر کرد و دید که چه خواهد شد."

دیدگاه‌ها