کد خبر : 1294230 | 14 دی 1394 ساعت 17:02 | 59.5K بازدید | 0 دیدگاه

درخواست رسمی دو باشگاه عربستانی

الاهلی و النصر به ایران نمی آیند (عکس)

رئیس کمیته ملی المپیک، سخنگوی فدراسیون فوتبال و رئیس باشگاه الاهلی عربستان بر علیه میزبانی ایران در لیگ قهرمانان آسیا، درخواستی از کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا داشته اند.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه های الاهلی و النصر با ارسال نامه هایی از کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا درخواست بازی تیم های باشگاهی شان را با نماینده های ایران، در کشوری بی طرف دارند. آنها دلیل عدم رویارویی تیم های عربستانی را ناامنی ورزشگاه های ایران خواندند.

امیرعبداله بن المساعد، رئیس کمیته ملی المپیک عربستان با تاکید بر حفظ سلامتی بازیکنان، از این تصمیم دفاع کرد.

عدنان المعیبد، سخنگوی فدراسیون فوتبال عربستان نیز عنوان کرده است نگرانی باشگاه های النصر و الاهلی طبیعی است و بازی در ایران برای آنها خطرناک است چون ایرانی ها حق میهمان نوازی را ادا نمی کنند.

او اضافه کرد: کنفدراسیون فوتبال آسیا باید با باشگاه های حوزه خلیج فارس در دیدار مقابل نماینده های ایران تعامل کامل داشته باشد.
 
1084295

عبداله بترجی، رئیس باشگاه الاهلی عربستان نیز در این باره اظهار نظر کرد و گفت: باشگاه های الاهلی و الننصر با ایرانی ها دیدار خواهند داشت و ما از این موضوع نگران هستیم و نگرانی خود را نیز بروز داده ایم، قبل از این نیز یک سی دی از تخلف ایرانی ها در میزبانی شان تهیه کرده بودیم و برای مسئولان تصمیم گیرنده فرستادیم.

دیدگاه‌ها