کد خبر : 1294468 | 15 دی 1394 ساعت 15:46 | 9.5K بازدید | 1 دیدگاه

گزارش جشن تولد همایون بهزادی

سالن پرسپولیس در برج پاسارگاد میرداماد محل برگزاری مراسم جشن تولد 74 سالگی همایون بهزادی بود.

گزارش جشن تولد همایون بهزادی
به گزارش "ورزش سه"، همایون بهزادی در مراسم جشن تولدش علیرغم ضعف جسمی، بسیار خوشحال بود و ضمن مصاحبه با 3 شبکه تلویزیونی برای حاضران هم حرف زد.

برای حضور در مراسم تولد همایون بهزادی افرادی مثل جعفر کاشانی رئیس هیئت مدیره پرسپولیس، علی پروین، پر افتخارترین مرد تاریخ پرسپولیس، محمود خوردبین، قدیمی‌ترین و رکورد دار سرپرستی در تاریخ پرسپولیس، سعید ترابی، دکتر زادمهر عضو هیئت مدیره، حمیددرخشان، حمید استیلی، حسن روشن و البته حسین طلا نماینده مجلس نهم تهران و برخی از دوستان رسانه‌ای، چند شبکه تلویزیونی و... حضور داشتند.

گلزنی پروین به پرسپولیس

اجرا کننده مراسم تولد 74 سالگی همایون بهزادی در شرح افتخارات ناگفته علی پروین اعلام کرد که یک بار گل علی پروین باعث حذف پرسپولیس شده است. همه شروع به
عکس العمل مخالف کرده اما سعید ترابی به کمک مجری  آمد و گفت: علی پروین در سال 48 با پیراهن پیکان به پرسپولیس گل زده و باعث حذف این تیم از مسابقات فوتبال جام حذفی شد. علی پروین ضمن خنده گفت کمی هم از گل‌هایی که برای پرسپولیس زدم بگو که مجری شروع به شرح تکراری برخی از افتخارات علی پروین کرد.

1084510

مدیر نیامده کادو فرستاد

طاهری مدیر عامل پرسپولیس از دعوت‌شدگان مراسم بود اما به علت گرفتاری نیامد اما ضمن معذرت خواهی کادوی همایون بهزادی را فرستاد. البته شنیده می‌شود که هدیه مورد نظر، تعداد 10 سکه طلا است.

حضور ذهن همایون بهزادی در شعر خوانی

همایون بهزادی در بخش تشکر از حاضران مراسم 2 شعر از ایرج میرزا و شهریار خواند. نکته جالب حضور ذهن او بود که چند جا به علت فراموشی کلمات داخل شعر، کلمات هم. وزن در داخل شعر برد وبه این شکل در شعر شهریار دست برد! او حرف‌هایش را این گونه خاتمه داد که ما گذشتیم و گذشت آن چه تو با ما کردی روزگار! البته همایون بهزادی تنها به گله نپرداخت بلکه شعر: هر که را روی خوش و خلق نکوست، مرده وزنده من عاشق اوست را هم خواند.

1084511

پروین به خوردبین گفت کاپیتان

در حالی که گفته می‌شد پروین با کاشانی وخوردبین ارتباط خوبی ندارد اما برخورد او با این 2 نفر عالی بود و ضمن گپ و گفت با دیگران به خوردبین گفت محمود کاپیتان ما بوده است.  ادعای پروین تنها تعارف بوده است چرا که هیچ‌وقت در پرسپولیس خوردبین در حضور پروین کاپیتان نبوده است. پروین در برخورد با هم‌دوره ای‌ها و پیشکسوتان رفتاری عالی دارد و به آنها عجیب احترام می‌گذارد!

 

دیدگاه‌ها