کد خبر : 1296531 | 24 دی 1394 ساعت 00:22 | 47.9K بازدید | 0 دیدگاه

لیوپول 3-3 آرسنال

تساوی تماشایی لیورپول و آرسنال در آنفیلد

دیدار تیم های لیورپول و آرسنال لحظاتی پیش با نتیجه 3-3 خاتمه یافت در حالیکه آرسنالی ها تا دقیقه 90 از میزبان خود پیش بودند.

تساوی تماشایی لیورپول و آرسنال در آنفیلد
به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در شرایطی میزبان آرسنال بود که هفته گذشته در زمین وستهام متحمل شکست 2-0 شده و به رده هشتم سقوط کرده بود اما آرسنال پس از برد 1-0 برابر نیوکاسل، صدرنشینی خود با 42 امتیاز را مستحکم تر کرده و با روحیه مقابل قرمزهای آنفیلد قرار گرفت. لیورپول برای این بازی از وجود دو مدافع مرکزی خود اسکرتل و لوورن به دلیل مصدومیت محروم بود ضمن اینکه کوتینیو نیز به همین دلیل در ترکیب لیورپول حضور نداشت.

1086049

بازی با فشارهای لیورپول آغاز شد و پس از 10 دقیقه شاهد اولین گل بازی بودیم. پس از اینکه امره جان با شوت محکم خود پتر چک را تهدید کرد، فیرمینو روی ریباند موفق شد با ضربه پای چپ دروازه آرسنال را باز کرده و آنفیلد را منفجر کند.

این گل دوام چندانی نداشت چون دقیقه 14 آرسنال به گل تساوی دست یافت. پاس عمقی دقیق کمپبل به آرون رمزی رسید و این بازیکن از زاویه ای تقریبا بسته موفق شد دروازه لیورپول را باز کند تا حساب کار 1-1 مساوی شود.

1086038

لیورپول پس از دریافت این گل جلو کشید و پس از یکی دو خطر نصفه و نیمه، موفق شد دقیقه 19 بار دیگر از میهمان خود پیش بیفتد. این بار ضربه کات دار و تماشایی فیرمینو از بیرون محوطه جریمه، به دور از دستان چک وارد دروازه شد تا قرمزهای آنفیلد 2-1 پیش بیفتند.

آرسنال که بازی را باخته بود فشار روی دروازه لیورپول را شدت بخشید و سرانجام به هدف خود نیز رسید. دقیقه 24، ساخو ضریه رمزی را از روی خط بیرون کشید و راهی کرنر کرد، کرنر ارسالی را ژیرو با ضربه سر به گل تساوی آرسنال تبدیل کرد. اشتباه مدافعان و دروازه بان لیورپول روی ثبت این گل مشهود بود.

ژیرو دقایقی بعد یک فرصت 100 درصد گل را از دست داد و نتوانست دروازه خالی لیورپول را باز کند. میزبان نیز در ادامه نیمه اول، یکی دو فرصت خوب برای زدن گل سوم به دست آورد؛ بخصوص ضربه تماشایی فیرمینو که به تیرک افقی دروازه برخورد کرد و راهی اوت شد تا نیمه اول این دیدار جذاب و پرگل، با تساوی 2-2 به اتمام برسد.

1086050

لیورپول نیمه دوم را نیز بهتر از آرسنال آغاز کرد اما بر خلاف جریان بازی این تیم میهمان بود که موفق شد دقیقه 54 به گل سوم خود نیز دست یابد. طی یک غافلگیری و در میان دستپاچگی مدافعان لیورپول، ژیرو داخل محوطه جریمه صاحب توپ شد و با چرخشی خوب موفق شد توپ را به کنج دروازه لیورپول و دور از دستان مینیوله برساند تا توپچی های لندن برای اولین بار در این بازی از لیورپول پیش بیفتند.

1086046

لیورپول پس از دریافت این گل یکپارچه حمله شد و بارها تا محوطه جریمه آرسنال نیز پیش رفت اما قادر به خلق موقعیت 100 درصد گل نبود. بعضا ضربات آخر مهاجمان این تیم بدون خطر به بیرون می رفت تا اینکه جو الن در دقیقه 90 فرشته نجات لیورپولی ها شد. او موفق شد پاس با سر بنتکه را با ضربه ای دقیق وارد دروازه آرسنال کند؛ با وجود اینکه پتر چک نیز اثر کوچکی روی توپ گذاشت ولی نتوانست مانع ورود توپ به دروازه اش شود.

در نهایت این بازی جذاب و تماشایی با تساوی 3-3 خاتمه یافت تا آرسنال با توجه به پیروزی لستر بر تاتنهام، صاحب شریک جدیدی در صدر جدول شود.

دیدگاه‌ها