کد خبر : 1296887 | 25 دی 1394 ساعت 18:15 | 64.2K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش روز:

اطمینان رئال مادرید از خرید در تابستان 2016

در باشگاه رئال مادرید اطمینان خاصی وجود دارد مبنی بر اینکه محرومیت فیفا تعلیق شده و مجوز لازم برای خرید در نقل و انتقالات تابستانی 2016 کسب خواهد شد.

اطمینان رئال مادرید از خرید در تابستان 2016
به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته فیفا دو باشگاه رئال مادرید و اتلتیکو مادرید را به دلیل زیر پا گذاشتن قوانین در جذب بازیکنان زیر 18 سال خارجی، از خرید و ثبت بازیکن در دو پنجره نقل و انتقالاتی تابستان 2016 و زمستان 2017 محروم کرد. این دو باشگاه با جرایم مالی نیز روبرو شده اند اما تا سه روز آینده، بر علیه این حکم به کمیته استیناف فیفا ادعای فرجام خواهی خواهند کرد و تا مشخص شدن رای این کمیته که 4 تا 5 ماه طول خواهد کشید، محرومیتشان نیز تعلیق خواهد شد.

رئالی ها با توجه به این مساله قصد ندارند در نقل و انتقالات زمستانی که تا 11 بهمن ماه ادامه خواهد داشت، دست به تحرک خاصی بزنند در عوض آنها تابستان آتی قصد دارند یک مهاجم، یک هافبک و یک بال چپ خریداری کرده و در این مناطق خود را توقتی کنند.

برای خط حمله، موراتا و لواندوفسکی مدنظر هستند که جذب هر دوی آنها در نقل و انتقالات زمستانی غیرممکن است. موراتا البته با پرداخت 35 میلیون یورو از جانب رئالی ها به یووه، می تواند به برنابئو بازگردد اما بر اساس تعهدات اخلاقی، رئالی ها قصد انجام چنین کاری را ندارند.

برای خط میانی، گزینه زیدان در درجه اول پل پوگبا و در درجه دوم مارکو وراتی، دو ستاره یوونتوس و پاری سن ژرمن است و برای بال چپ نیز فعلا گزینه خاصی مطرح نشده و در صورت پیدا نشدن گزینه مناسب، کوئنترائو که فعلا بصورت قرضی برای موناکو بازی می کند به رئال بازگشته و با توجه به اینکه سه سال دیگر با این تیم قرارداد دارد، بار دیگر به ذخیره مطمئن مارسلو بدل خواهد شد.

دیدگاه‌ها