کد خبر : 1297014 | 26 دی 1394 ساعت 12:00 | 61.3K بازدید | 0 دیدگاه

جنگ لفظی تهران و دوحه

حمله تند مدیرتیم امید به وزیر ورزش! (عکس)

حمله تند مدیرتیم امید به وزیر ورزش!مدیر رسانه ای تیم امید که از نزدیکان حبیب کاشانی به شمار می رود با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام ، پاسخ تندی به اظهارات مازیارناظمی سخنگوی وزارت ورزش داد.

به گزارش ورزش سه،  در پی شکست غیر منتظره امیدهای ایران برابر قطر درگیری های لفظی شدیدی میان مسئولان وزارت ورزش و تیم امید رقم خورد تا جایی که این درگیری ها در فضای مجازی باعث تعجب همگان شد.ناظمی با انتقادی ملایم از سیاستگذاران و مسئولان تیم امید از آنها خواسته بود بیشتر از نظرات سرمربی تیم ملی بهره مند بشوند.

درست دقایقی بعد از پایان بازی ایران با قطر مازیار ناظمی سخنگوی وزارت ورزش و جوانان در پیج اینستاگرامی خودش به تعریف و تمجید از کارلوس کی روش پرداخت و نوشت :«اگر کی روش به تیم قطر باخته که .. بماند.کلی داستان داشتیم سر ماندن آقای کی روش حالا که با کلی هزینه هست و یک فرصته برای فوتبال ایران،حالا راهش بدهید سر تمرین امید، از فکر و نظرش استفاده کنیم . فرصت ها را از دست ندیم برای این تیم کلی هزینه شده و سرمایه تمام مردم، اعم از آقای کی روش و کی روشی پور است این تیم فرصت تاریخی صعود دارند لج بازی نکنیم و ...».

1086412

همین صحبت ها کافی بود تا مدیررسانه ای تیم امید پاسخ تندی به سخنگوی وزارت ورزش بدهد. علیپور در کامنتی برای ناظمی نوشت:«برای تو و رئیست که بدنیست چون همه ی تلاشتون را برای نابودی فوتبال می کنیدچون آدم خودتون رئیس فدراسیون نیست، ضمنا ادای حامیان کی روش رو در نیار که بهت نمیاد، شما و رئیست اول مشکلتون رو با کی روش و هر کسی که به رشد فوتبال کمک کنه حل کنید و بعد به تیم امید بپردازید و ...».

 به این ترتیب اولین ترکش های باخت امیدها به قطر دامن گیر وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال شد آن هم در حملات تندی که سخنگو و مدیررسانه ای تیم امید به هم داشتند حالا بماند تا ببینیم در روزهای آتی چه واکنش های دیگری در این جنگ پنهان خواهیم دید.

1086413

دیدگاه‌ها