کد خبر : 1299747 | 07 بهمن 1394 ساعت 00:57 | 27.3K بازدید | 3 دیدگاه

صعود لیورپول به فینال جام اتحادیه

لیورپول با پیروزی مقابل استوک سیتی در ضربات پنالتی به فینال رقابت های جام اتحادیه صعود کرد.

صعود لیورپول به فینال جام اتحادیه
به گزارش "ورزش سه"، قرمزها که در دیدار رفت با یک گل مقابل استوک به پیروزی رسیده بودند، در دیدار امشب در پایان 120 دقیقه با یک گل مغلوب حریف شدند و کار به ضربات پنالتی کشیده شد اما آنها توانستند در پنالتی ها بهتر عمل کنند و جواز صعود به فینال را به دست بیاورند.
دو تیم بازی را متعادل آغاز کرد و در دقایق ابتدایی بازی بیشتر در میانه زمین در جریان بود. تقریبا نیمی ‏از نیمه اول سپری شد تا اولین موقعیت جدی بازی ایجاد شود. روی تعلل ساخو بود که جاناتان والترز ‏فرصت شوتزنی پیدا کرد اما مینیوله اجازه باز شدن دروازه لیورپول را نداد.‏
در ادامه روند بازی تغییر چندانی نکرد و هر دو تیم موقعیت های نصفه و نیمه ای داشتند تا اینکه در ‏آخرین ثانیه های بازی در نیمه اول، استوک به گل رسید.‏
روی یک حمله سریع، توپ پشت محوطه جریمه لیورپول به بویان کرکیچ رسید و او هم با پاسی دقیق، ‏آرناتوویچ را صاحب توپ کرد. ضربه این مهاجم گلزن دروازه مینیوله را باز کرد و استوک پیش افتاد؛ ‏هرچند تصاویر تلویزیونی نشان می داد که این گل در موقعیتی مشکوک به آفساید به ثمر رسیده است. نیمه ‏اول با همین یک گل به پایان رسید.‏
نیمه دوم را لیورپولی ها بهتر آغاز کردند و می توانستند در دقیقه 48 به گل تساوی برسند اما ضربه ‏فیرمینو روی پاس هندرسون، راهی به چهارچوب دروازه حریف پیدا نکرد.‏
بازیکنان استوک خیلی زود بازی را در دست گرفتند و تقریبا برای 15 دقیقه تیم برتر میدان بودند. آنها در این دقایق یکی دو موقعیت خوب برای گلزنی داشتند اما نتوانستند از آن استفاده کنند.
پس از آن بار دیگر لیورپولی ها توپ و میدان را در دست گرفتند و در 20 دقیقه پایانی حملات زیادی روی دروازه استوک ترتیب دادند اما هیچ یک از آنها تبدیل به گل نشد و بازی با همان یک گل به پایان رسید تا کار به وقت های اضافه کشیده شود.
لیورپولی ها وقت های اضافه را بهتر آغاز کردند اما برتری این تیم به ایجاد موقعیت گلزنی ویژه ای منجر نشد. در مقابل این استوک بود که می توانست در ثانیه های پایانی نیمه اول وقت های اضافه به گل برسد اما ضربه فن خینکل به تیر دروازه برخورد کرد.
روند بازی در نیمه دوم وقت های اضافه تغییر کرد و این تیم میهمان بود که موقعیت های جدی تری خلق کرد اما در نهایت توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی به ضربات پنالتی کشیده شد.
در ضربات پنالتی این لیورپولی ها بودند که عملکرد بهتری داشتند و با نتیجه 6-5 به پیروزی رسیدند. لالانا، بنتکه، فیرمینو، میلنر، لوکاس لیوا و جو آلن ضربات لیورپول را تبدیل به گل کردند و در مقابل، ضربات والترز، ویلان، آفلای، شقیری و فن خینکل برای استوک گل شد. پیتر کراوچ، امره جان و مارک مونیسا بازیکنانی بودند که پنالتی های شان را از دست دادند.

دیدگاه‌ها