کد خبر : 1300695 | 11 بهمن 1394 ساعت 00:33 | 13K بازدید | 1 دیدگاه

پیش بازی رئال مادرید - اسپانیول

رئال مادرید و اسپانیول فردا در برنابئو به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی رئال مادرید  - اسپانیول
به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید برای جلوگیری از بیشتر شدن فاصله اش با بارسلونا به مصاف همشهری این تیم یعنی اسپانیول خواهد رفت.

رئال مادرید

پس از دو پیروزی پر گل خیره کننده به رهبری زیدان، مادریدی ها هفته گذشته در خانه بتیس متوقف شدند تا حقایق بیشتری یپش چشمان زیدان روشن شود. پیروزی بارسلونا مقابل اتلتیکو مادرید، این تیم را از دسترس رئال دور تر کرده است اما رئالی ها نمی خواهند فاصله شان بیشتر از این شود.
رئال 44 امتیازی است و حداقل این فرصت را دارد تا با پیروزی احتمالی مقابل اسپانیول خود را به 1 امتیازی دیگر تیم مادریدی در رتبه دوم جدول رده بندی برساند. زیدان در این دیدار گرت بیل و په‌په را به علت مصدومیت به همراه ندارد.


اسپانیول

تیم کاتالانی علی رغم قرار گرفتن در رده سیزدهم، تنها 4 امتیاز با منطقه خطر فاصله دارد و به خوبی می داند حتی تک امتیاز در برنابئو نیز می تواند برایش در هفته های پایانی فوق العاده ارزشمند باشد. با این حال فرم کاتالان ها به هیچ وجه رضایت بخش نیست.
 آن ها از 5 دیدار آخر خود در 4 دیدار شکست خورده اند و تنها موفق به کسب یک تساوی شده اند. ویکتور آلوارز و جراردو مورنو برای این دیدار محروم هستند و خوسه کاناس و آناتیز آربیا نیز به علت مصدومیت این بازی را از دست می دهند.


1089117

دیدگاه‌ها