کد خبر : 1300780 | 11 بهمن 1394 ساعت 13:15 | 87.5K بازدید | 36 دیدگاه

الاهلی مصر کی‌روش را می‌خواهد

ادعای رسانه‌های عرب درباره جدایی کی‌روش

یک سایت مصری ادعا کرده است کارلوس کی روش که یکی از نامزدهای سرمربیگری تیم الاهلی این کشور است از آن‌ها تقاضای حقوق ماهیانه 150 هزار دلاری کرده است.

ادعای رسانه‌های عرب درباره جدایی کی‌روش
به گزارش "ورزش سه"، این در حالی است که طبق قرارداد امضاشده بین فدراسیون فوتبال با کی‌روش، این مربی تا جام جهانی 2018 روسیه طی 3 مرحله با فدراسیون قرارداد دارد، مصری‌ها ادعا می‌کنند باشگاه الاهلی مذاکرات خود را با کارلوس کی‌روش پرتغالی بیشتر کرده است و سرمربی پرتغالی از باشگاه الاهلی خواستار 150 هزار دلار حقوق ماهیانه است.

باشگاه الاهلی مصر که چند گزینه را برای سرمربی گری این تیم مطرح کرده است به دنبال این است تا حقوق پراگای برزیلی را کم کند و وی را روی نیمکت این تیم بنشاند اما تاکنون در پروژه کم کردن حقوق درخواستی 250 هزار دلاری این مربی موفق عمل‌نکرده و به همین دلیل روی کارلوس کی روش نظر دارند. آن‌ها ادعا می‌کنند که کی‌روش با فدراسیون ایران دچار مشکلاتی شده است و می‌خواهد از این تیم جدا شود.

سایت مصری که خبر فوق را منتشر کرده است ادعا می کند مترجم پسیرو(سرمربی قبلی الاهلی مصر) رابط این انتقال و مسئول مذاکره با کی‌روش است.

کارلوس کی روش نیز که اکنون در مرخصی به سر می‌برد در فروردین‌ماه در ادامه بازی‌های مقدماتی جام جهانی روی نیمکت تیم ملی ایران می‌نشیند تا این تیم را رهسپار دور دوم این مسابقات کند.

باشگاه الاهلی مصر اعلام کرده است پیش‌ازاین مذاکراتی با برند شوستر و فلیکس ماگات داشته است که درنهایت با این مربیان به توافق نهایی نرسیده است.

1089195

دیدگاه‌ها