کد خبر : 1301642 | 14 بهمن 1394 ساعت 14:45 | 31.9K بازدید | 1 دیدگاه

ادعای آ اس

هزینه 100 میلیونی رئال برای جذب لواندوفسکی

روبرت لواندوفسکی به گزینه اول رئال مادرید برای تقویت فاز تهاجمی خود در فصل آینده تبدیل شده است.

هزینه 100 میلیونی رئال برای جذب لواندوفسکی
به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید تاکنون دو بار برای جذب لواندوفسکی اقدام کرده که هر دو با شکست مواجه شده است. اولین بار سال 2013 و پس از 4 گلی بود که این مهاجم لهستانی در بازی دورتموند-رئال به کهکشانی ها زد و بار دوم زمستان 2014 که او با بایرن قرارداد امضا کرده بود و امکان پیوستنش به رئال وجود نداشت اما رئالی ها هنوز در تلاشند تا به نحوی لوا را از بایرن جدا کرده و او را به مادرید بکشانند.

دو ماه پیش بود که برای اولین بار نشریه آ اس از تلاش دوباره مدیران رئال برای جذب لواندوفسکی خبر داد که بلافاصله با واکنش بایرنی ها روبرو شد. در ابتدا مدیران بایرن به شدت با این انتقال مخالفت کردند اما وقتی ماه گذشته بکن بائر، رئیس افتخاری بایرن از احتمال پیوستن لوا به رئال در تابستان 2016 خبر داد و از سوی دیگر اخباری مبنی بر علاقه بایرن به جذب هیگواین منتشر شد، مشخص شد که در مونیخ، بیش از همیشه خطر از دست دادن لواندوفسکی را حس کرده اند.

آ اس امروز نیز در گزارشی خبر از رقم 100 میلیون یورویی جذب لواندوفسکی برای رئال داد و اینکه بایرن مونیخ برای فروش ستاره لهستانی خود به کمتر از 100 میلیون یورو راضی نخواهد شد. بدین ترتیب رئال مادرید محبور خواهد شد یکی از مهاجمان خود را قربانی جذب لواندوفسکی کند. باید دید رئال مادرید دست به چنین ریسکی خواهد زد یا اینکه در نهایت قید جذب لوا را می زند.

دیدگاه‌ها