کد خبر : 1302287 | 17 بهمن 1394 ساعت 16:55 | 42.1K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری سرمربی رئال مادرید

زیدان: رونالدو هیچوقت راضی نیست

رئال مادرید با هدایت زیدان فردا در زمین گرانادا به میدان می رود و مثل همیشه امید اول گلزنی این تیم به رونالدو خواهد بود.

زیدان: رونالدو هیچوقت راضی نیست
به گزارش "ورزش سه"، زیدان فردا پنجمین حضورش روی نیمکت تیم اول رئال را تجربه خواهد کرد در حالیکه از 4 دیدار قبلی او سه برد و یک تساوی کسب کرده است. رئال که می داند حق امتیاز از دست دادن ندارد، تنها به برد برابر گرانادا می اندیشد؛ در حالیکه تا بدینجای فصل فقط 4 برد بیرون از خانه دارد.

زیدان در نشست خبری این بازی گفت:" گرانادا حریف دشواری است بخصوص که در زمین خود بازی می کند و همچون دیگر تیم ها وقتی مقابل رئال قرار می گیرد، بیش از همیشه انگیزه دارد. باید بازی را از همان ابتدا قدرتمندانه شروع کنیم چون می دانیم که حق از دست دادن امتیاز را نداریم. مقابل بتیس بازی را از دقیقه 1 خوب شروع نکردیم ولی فردا باید به گونه ای دیگر ظاهر شویم. بازیکنانم می دانند که چگونه باید بازی کنند.خوب تمرین کرده ایم و تیم آماده مقابله با چالش های پیش رو است."

وضعیت گرت بیل:" شرایط او خوب است ولی ترجیح دادم کمی بیشتر به او استراحت بدهم چون هنوز 100 درصد آماده نیست."

قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان:" قهرمان شدن در لیگ قهرمانان، آسان تر و شدنی تر از لالیگا نیست و برای قهرمانی در هر دو جام باید سخت تلاش کنیم. هرچند که می دانیم در لالیگا شرایطمان دشوارتر است ولی ناامید نیستیم."

رونالدو در 31 سالگی:" رونالدو را بخاطر گل هایش، بخاطر نقش موثرش در تیم و بخاطر جاه طلبی هایش ستایش می کنم. او هیچوقت راضی نیست و همیشه می خواهد پیشرفت کند. برای من، رئال مادرید و هواداران، او یک بازیکن بسیار بسیار مهم است. من در 34 سالگی فوتبال را کنار گذاشتم ولی رونالدو بیش از اینها بازی خواهد کرد و او را از لحاظ بدنی کاملا در وضعیت مطلوبی برای این مهم می بینم."

دیدگاه‌ها