کد خبر : 1302405 | 18 بهمن 1394 ساعت 08:16 | 10.8K بازدید | 2 دیدگاه

پیش بازی چلسی - منچستریونایتد

دو تیم چلسی و منچستریونایتد،‌امروز در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی چلسی - منچستریونایتد
به گزارش "ورزش سه"،‌تقابل دو مربی هلندی روی نیمکت دو تیم از حساسیت‌های ویژه ای برخوردار خواهد بود.

چلسی

مدافع عنوان قهرمانی،‌شروع بسیار ضعیفی در لیگ برتر داشته و در حال حاضر با کسب 29 امتیاز از 24 بازی در رده ی سیزدهم جدول قرار گرفته است. آنها در 5 بازی اخیر خود،‌2 پیروزی و 3 تساوی کسب کرده اند و روند بی ثباتی را تا به اینجای کار سپری کرده اند.
حال تقابل آنها با منچستریونایتد از حساسیت‌های ویژه ای برخوردار خواهد بود. مربیان هلندی روی نیمکت دو تیم می‌تواند به جذاب شدن این بازی کمک بسیاری کند.رادامل فالکائو و لویک رمی نیز به دلیل مصدومیت همراه تیم‌ نخواهند بود. همچنین الکساندر پاتو،مهاجم جدید چلسی نیز هنوز شرایط بازی کردن را پیدا نکرده است.

منچستریونایتد

شاگردان لوئیس فان‌خال با کسب 40 امتیاز از 24 بازی در رده ی پنجم جدول قرار گرفته اند. آنها در 5 بازی اخیر خود،‌3 پیروزی،‌1 شکست و 1 تساوی کسب کرده اند و پس از سال جدید میلادی،‌نتایج خوبی را کسب کرده اند.حال آنها باید به مصاف چلسی بروند که در 5 تقابل پیشین با این تیم،‌موفق به کسب پیروزی نشده اند و 2 شکست و 3 تساوی نتیجه تلاش آنها بوده است.
فیل جونز،‌ اشلی یانگ،‌ مارکوس روخو،‌ آنتونیو والنسیا و لوک شاو،‌ مصدومین یونایتد هستند که شانسی برای بازی کردن در این بازی نخواهند داشت.

1090387

دیدگاه‌ها