کد خبر : 1303865 | 24 بهمن 1394 ساعت 11:16 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی یوونتوس - ناپولی

دو تیم یوونتوس و ناپولی، در حساس ترین دیدار هفته سری آ، امروز در ورزشگاه یوونتوس آره‌نا شهر تورین به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی یوونتوس - ناپولی
به گزارش "ورزش سه"، این بازی تا حد زیادی می‌تواند سرنوشت قهرمان لیگ را تعیین کند.

یوونتوس

شاگردان مکس آلگری با کسب 54 امتیاز از 24 بازی در رده ی دوم جدول قرار گرفته اند. یووه در 14 بازی اخیر خود به پیروزی رسیده و عملکرد فوق‌العاده ای به ثبت رسانده است. حال آنها باید به مصاف تیمی بروند که دو امتیاز بیشتر کسب کرده و صدرنشین است.بدین ترتیب، این بازی در تعیین سرنوشت قهرمان تعیین کننده خواهد بود. در صورت پیروزی یووه، بیانکونری ها صدرنشین خواهند شد و در صورت شکست یووه، ناپولی در منطقه امنی در صدر جدول قرار خواهد گرفت. آساموا، مانژوکیچ و کیه‌لینی، مصدومین یووه هستند که برای این بازی آماده نخواهند بود.

ناپولی

شاگردان ساری پدیده های این فصل سری آ بوده اند و در حال حاضر نیز با کسب 56 امتیاز، صدرنشین لیگ هستند. آنها در 5 بازی اخیرشان در تمامی رقابت‌ها، 4 پیروزی و 1 شکست کسب کرده اند که شکست به دیدار مقابل اینتر در جام حذفی باز می‌گردد. با این حال، ناپولی آمار خوبی مقابل یووه دارد. در 5 بازی اخیر انجام شده بین دو تیم، 3 پیروزی برای ناپولی و 2 پیروزی برای یوونتوس به ثبت رسیده است. ناپولی مصدوم و محرومی ندارد و با ترکیب اصلی خود در این بازی ظاهر خواهد شد.


1091439

دیدگاه‌ها