کد خبر : 1303889 | 24 بهمن 1394 ساعت 12:16 | 76.2K بازدید | 5 دیدگاه

مهم ترین شایعه بازار نقل و انتقالات

احتمال پیوستن مسوت اوزیل به بارسلونا

روزنامه مارکا چاپ مادرید به نقل از نشریه آلمانی بیلد مدعی شد که مسئولان بارسلونا تماس هایی با مدیربرنامه های اوزیل داشته اند و قصد دارند تابستان آتی این هافبک ارزشمند را به خدمت بگیرند.

احتمال پیوستن مسوت اوزیل به بارسلونا
به گزارش "ورزش سه"،در ابتدای حضور اوزیل در آرسنال به او قول داده شده بود که توپ‌چی ها به تیمی تبدیل شوند که قهرمان چمپیونزلیگ شوند و خریدهای بزرگی در این تیم صورت بگیرد.

با این حال، این روند به این شکل پیش نرفت و اوزیل از شرایطش در این تیم راضی نیست و همین مساله انگیزه ای برای مدیران بارسلونا فراهم کرده تا به جذب این هافبک سابق رئال بیندیشند.

اوزیل سال 2010 پیش از پیوستن به رئال نیز مدنظر بارسا بود ولی با نظر گواردیولا خرید او متوقف شد. گواردیولا معتقد بود که حضور اوزیل مانع رشد تیاگو آلکانتارا خواهد شد.

اوزیل در این فصل با دادن 16 پاس گل خلاق ترین هافبک اروپا یعد از مخیتاریان محسوب می شود. بر اساس آنچه وبسایت جنجالی FOOTBALL LEAKS فاش ساخته، در قرارداد اوزیل با آرسنال، رئالی ها بندی گنجانده اند که بر اساس آن می توانند مانع پیوستن این بازیکن در آینده به بارسلونا شوند و باید دید کاتالان ها با این مانع سخت چگونه روبرو خواهند شد.

قرارداد اوزیل با آرسنال تا سال 2018 اعتبار خواهد داشت.

دیدگاه‌ها