کد خبر : 1304064 | 24 بهمن 1394 ساعت 21:51 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی درخشان چلسی مقابل نیوکاسل

چلسی در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 5-1 نیوکاسل را از پیش رو بردارد و به رتبه دوازدهم جدول صعود کند.

پیروزی درخشان چلسی مقابل نیوکاسل
به گزارش "ورزش سه"، شاگردان گاس هیدینک در این دیدار عملکرد درخشانی داشتند و در نهایت توانستند به بهترین پیروزی شان در این فصل دست پیدا کنند.

آبی ها بازی را فوق العاده هجومی آغاز کردند و از همان ابتدا صاحب توپ و میدان شدند. در دقیقه 5 روی حرکت تماشایی ویلیان و پاس در عمق زیبای او برای دیگو کاستا، مهاجم نقاب به صورت چلسی توانست با ضربه ای تمام کننده گل اول را وارد دروازه نیوکاسل کند.


1091651


در دقیقه 9، چلسی در ادامه نمایش طوفانی خود توانست روی حرکت تماشایی پدرو، وینگر اسپانیایی خود که از اشتباه مدافع نیوکاسل نهایت استفاده را برده بود، حساب کار را 2-0 کند. پدرو با توپ ربایی زیبا در مصافی تک به تک با دروازه بان نیوکاسل گل دوم را وارد دروازه حریف کرد.

در ادامه عطش چلسی فروکش نکرد و این تیم در دقیقه 17 گل سوم را نیز وارد دروازه تیم نگون بخت نیوکاسل کرد. این بار دیگو کاستا در نقش گل ساز ظاهر شد و با پاسی تماشایی ویلیان را در مصافی تک به تک قرار داد تا هافبک برزیلی با ضربه ای تمام کننده کار را 3-0 کند.



1091652


در ادامه نیمه اول نیز چلسی سوار بر بازی بود و موقعیت هایی جسته و گریخته روی دروازه نیوکاسل ایجاد کرد اما در نهایت تلاش دو تیم با همان نتیجه 3-0 به سود چلسی خاتمه یافت.

چلسی در نیمه دوم نیز بازی را بسیار تهاجمی آغاز کرد. شاگردان هیدینک عطشی غیر قابل وصف برای دیدار مقابل نیوکاسل داشتند. در دقیقه 59 روی پاس خارق العاده سسک فابرگاس، بار دیگر نوبت به پدرو رودریگس رسید تا در یکی از بهترین شب های خود در استمفوردبریج، در مصافی تک به تک با الیوت، دروازه بان نیوکاسل گل دوم خود و گل چهارم چلسی را وارد دروازه حریف کند.

پس از این گل شاگردان هیدینک کمی سعی در آرام کردن بازی و ارائه فوتبالی کنترلی داشتند تا بخشی از انرژی خود را برای جدال وسط هفته در لیگ قهرمانان اروپا مقابل پی اس جی ذخیره کنند. تعویض های گاس هیدینک نیز در همین راستا بود. او دیگو کاستا و ویلیان را از بازی خارج کرد تا فرصت برای جوانانی همچون لوفتوس چیک، فراهم شود.

در دقیقه 83 نوبت به دیگر یار تعویضی چلسی یعنی ترائوره رسید. ترائوره که به جای کاستا وارد زمین شده بود، توانست روی سانتر کوتاه آزپلیکوئنا برای بار پنجم دروازه نیوکاسل را باز کند تا چشنواره گل چلسی در این دیدار تکمیل شود.

در دقیقه 90 نیوکاسل نیز سرانجام توانست دروازه چلسی را باز کند. آندرس تاوسند، توانست یکی از گل های خورده را روی حرکت تماشایی خود از سمت راست روی پاس جک کولبک، جبران کند.

وقت های تلف شده بازی نیز آرام دنبال شد تا در نهایت شاگردان هیدینک به یک پیروزی شیرین پر گل در خانه مقابل نیوکاسل دست پیدا کنند.

دیدگاه‌ها