کد خبر : 1304116 | 25 بهمن 1394 ساعت 10:11 | 8.1K بازدید | 4 دیدگاه

پیش بازی آرسنال - لسترسیتی

دو تیم آرسنال و لسترسیتی،امروز در ورزشگاه امیریتس شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی آرسنال - لسترسیتی
به گزارش "ورزش سه"، هر دو تیم از مدعیان جدی قهرمانی لیگ برتر هستند و همین موضوع،‌حساسیت بازی را دوچندان خواهد کرد و نقش مهمی در تعیین قهرمان ایفا می‌کند.

آرسنال

شاگردان آرسن ونگر در طول فصل روند سینوسی در پیش گرفته اند. آنها در یک مقطع خوب و پس از گذشت مدتی،‌افت می‌کنند و دوباره پس از مدتی اوج گرفته و سپس بار دیگر افت می‌کنند. در حال حاضر،آرسنال در یکی از این دوران افت خود است. آنها با 48 امتیاز از 25 بازی در رده ی سوم هستند و تنها 5 امتیاز با لستر صدرنشین فاصله دارند.آرسنال در 5 بازی اخیر خود،‌تنها دو پیروزی کسب کرده و دو تساوی و یک شکست،‌نتیجه تلاش آنها در 3 بازی دیگر بوده است.دنی ولبک پس از مدت‌ها قادر به بازی کردن است ولی جک ویلشر و سانتی کازورلا هنوز شرایط بازی کردن را پیدا نکرده اند.

لسترسیتی

شاگردان کلودیو رانیری با کسب 53 امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار د ارند. آنها در 5 بازی اخیرشان،‌3 پیروزی،‌1 تساوی و 1 شکست کسب کرده و نسبتا در فرم خوبی قرار دارند. این 3 پیروزی مقابل تیم‌های لیورپول،‌سیتی و استوک سیتی به ثبت رسیده و همین موضوع باعث می‌شود تا لستر در حال حاضر از هر تیم دیگری برای آرسنال خطرناک تر محسوب شود.با این حال لستر در کسب پیروزی مقابل آرسنال ضعیف ظاهر شده است. در 5 بازی اخیر دو تیم،‌لستر موفق به کسب پیروزی نشده و 3 شکست و 2 تساوی نتیجه تلاش آنها بوده است. دیدار رفت نیز با برتری 5-2 آرسنال به پایان رسید.



1091697

دیدگاه‌ها